افزونه جلالی را نصب کنید. 22 ذو القعدة 1446 Monday, 19 May , 2025

اخبار داغ

همکاری بانک تجارت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری با هدف احیای واحدهای اقتصادی راکد کارکنان موسسه اعتباری ملل، سرمایه‌ای ارزشمند برای تحول در نظام بانکی کشور تداوم روند سودآوری بانک پاسارگاد در سال۱۴۰۳ مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک سپه برگزار شد مدیرعامل بانک سپه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت آگهی دعوت به همکاری جزییات حق بیمه دهک های شش تا نه برای سال جاری پیام اخلاقی بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه برگزاری جلسه هم اندیشی روسای شعب استانی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۴ شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ‌۲۵ اردیبهشت حضور موثر بانک سپه با سه مقاله علمی در همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی آغاز مزایده عمومی املاک مازاد مؤسسه اعتباری ملل امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک گردشگری و هلدینگ پتروفرهنگ به‌روزرسانی سامانه‌های خدماتی بانک پاسارگاد اولین نشست شورای مدیران بیمه آسیا در سال ۱۴۰۴ برگزار شد امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک تجارت با هلدینگ خلیج فارس و بانک ملت اعلام ساعات فعالیت در مؤسسه اعتباری ملل تسهیل در مبادلات تجاری،امنیت و اعتماد در معامله،اطمینان در پرداخت ارتقاء سامانه جامع صورت‌حساب پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت بانک تجارت افتتاح نیروگاه خورشیدی ۳۵۰ کیلوواتی شهید رئیسی استان قم با مشارکت بانک سپه

4

تندیس هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به کارگزاری بانک سامان رسید

  • کد خبر : 41290
  • 19 خرداد 1403 - 18:02
تندیس هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به کارگزاری بانک سامان رسید
هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری‌ مدار روز چهارشنبه 9 خرداد در محل مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور مسئولان عالی‌ رتبه کشور و مدیرانبنگاه‌های اقتصادی برگزار گردید.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ در این مراسم، کارگزاری بانک سامان (https://samanbourse.ir/) به واسطه رویکردهای نوین در ارائه خدمات نوآورانه و دیجیتالی نئوبروکر سامان به مشتریان خود، موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد. دکتر حمیدرضا مهرآور مدیرعامل و عضو هیئتمدیره کارگزاری بانک سامان با حضور در محل اجلاس تندیس رضایتمندی مشتری را دریافت نمود.

پس از بررسی کمیته علمی به ریاست دکتر خزائی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، کارگزاری بانک سامان در بخش کارگزاری‌ها موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتریان گردید. شایان ذکر است بررسی و سنجش کمیته علمی در سه مرحله مختلف به صورت راستی آزمایی،ارسال مستندات و سپس حضور تیم هیئت علمی اجلاس در سازمان جهت بررسی نهایی و مستند سازی صورت پذیرفت.

از جمله شاخصهای گزینش و پایش صورت گرفته توسط کمیته علمی در کارگروههای مختلف میتوان به سطح سرویسها و خدمات ارائه شده به مشتریان، بهرهوری، سودآوری و توجه به فناوری و نوآوری شرکت ها اشاره داشت.

شرکت کارگزاری بانک سامان یکی از قدیمیترین شرکتهای زمینه ارائه خدمات کارگزاری نه تنها از اعتبار مناسبی در بین مشتریان برخوردار است بلکه با سرلوحه قراردادن کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان کوشیده است همواره در ارائه خدمات نوین پیشتاز باشد. در همین راستا نئوبروکر سامان درگاهی ویژه برای ارائه خدمات اعتباری و خدمات نوآورانه صنعت کارگزاری در کنار خدمات رایج سامانه‌های معاملاتی است. در نئوبروکر سامان خدمات پذیرش به صورت تماماً دیجیتالی و تنها با چند کلیک انجام می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=41290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.