افزونه جلالی را نصب کنید. 21 جماد أول 1447 Tuesday, 11 November , 2025

اخبار داغ

آغاز طرح عرضه خودروهای برقی با همکاری مؤسسه اعتباری ملل رکورد تازه بیمه دی در سودآوری نیمه نخست سال ۱۴۰۴/تحقق ۷۰ درصد از سود سال گذشته تنها در شش ماه چرا بیمه دی؟ بیمه ملت در مهرماه ۱.۶ همت حق بیمه تولید کرد ۴ پروژه سرمایه گذاری و نو آورانه بیمه ای در کیش اینوکس رونمایی می شود معاون جدید امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد معارفه شد ۱۰ همت، مانده تسهیلات پرداختی بانک اقتصادنوین به فعالان صنعت دارو، مواد غذایی و لوازم خانگی دغدغه ناترازی در بانک صادرات ایران نداریم بانک تجارت، ایران خودرو و ساپکو تفاهمنامه حمایت از قطعه‌سازان امضا کردند گامی نوین در بهره‌برداری از چک دیجیتال هوش مصنوعی چگونه نقش بیمه را از جبران به پیشگیری تبدیل می‌کند؟ رشد پایدار و بهبود مستمر در عملکرد بیمه دی؛ تداوم روند سودآور با کنترل خسارت حرکت هوشمند بیمه دی در مسیر نوآوری، تحول دیجیتال و توسعه پایدار بیمه دی پشتیبان جامعه در عصر تهدیدات نوین رشد ۵۳ درصدی ضمانتنامه‌های صادره و اعتبارات گشایش یافته در بانک اقتصادنوین آرامش و آسایش برای مدیران و ساکنان ساختمان با اپلیکیشن شایار بانک سپه قهرمان بیست‌ودومین المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد بیمه همگانی سلامت یکی از دستاوردهای بزرگ کشور است برگزاری آزمون استخدامی مؤسسه اعتباری ملل در نیمه نخست آذرماه رکورد بیمه‌ دی با رشد فروش ۹۵ درصدی بیمه دی با محصول «زندگی بهادار» رکورد ۱۲۶ درصد رشد ثبت کرد

9

نشست شورای مدیران روابط عمومی‌ صنعت بیمه به میزبانی تجارت‌نو

  • کد خبر : 4131
  • 26 مهر 1400 - 10:26
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه ای به میزبانی شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، ابراهیم غلامی، جانشین مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو ضمن خوش آمدگویی به مدیران روابط عمومی حاضر در این نشست، نقش روابط عمومی و رسانه را در صنعت بیمه بسیار حائز اهمیت دانست.

وی، اذعان داشت: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، باید اطلاع رسانی بیشتری از خدمات بیمه ای صورت پذیرد تا همه افراد جامعه با خدمات به موقع و سازنده بیمه آشناتر شوند.

به گفته غلامی، در راستای آگاهی بخشی در زمینه خدمات بیمه ای در کشور، روابط عمومی شرکت ها نقش مهمی دارند و فرهنگ سازی در این عرصه ، هنوز جای کار بسیاری دارد .
در ادامه این نشست، مصطفی زندی، مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی بیان داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور که درگیر ویروس کرونا بوده بسیاری از جلسات و برنامه های موجود را نمی‌توان حضوری برگزار کرد که این امر باعث شد تا توجه بیشتری به عرصه دیجیتال در سطح کشور شود.

در این نشست به موضوعاتی چون نحوه حضور شرکت های بیمه‌ای در نمایشگاه بورس،بانک و بیمه و زنگ بیمه هم پرداخته شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=4131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.