تاریخ : سه شنبه, 14 آذر , 1402 23 جماد أول 1445 Tuesday, 5 December , 2023

اخبار داغ

همکاری کارت آسان خرید بانک تجارت با دیجی کالا تمدید شد تامین مالی2 میلیارد دلاری پتروپالایشگاه آناهیتا توسط بانک سپه گشایش نماد بانک گردشگری در فرابورس ایران بانک سپه با روحیه جهادی و پیگیری اولویت‌های ملی، نهایت همکاری را با دولت انجام داده است پرداخت بالغ بر 73 هزار فقره وام ازدواج از سوی بانک تجارت شجاعت همکاران بانک توسعه تعاون برای فعالیت های نوآورانه و خلاقانه بانکی مورد حمایت واقع می شود مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال 1400 بانک سپه برگزار شد اطلاعیه صادره موسسه اعتباری ملل انتشار جدیدترین گزارش فناوری اطلاعات بانک سامان نشان عالی مدیر سال به دکتر سید عباس حسینی رسید اولین اپلیکیشن “پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی” در ایران پرداخت بیش از 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک سپه / افزایش 5 هزار میلیاردی اعطای تسهیلات نسبت به ماه گذشته بسته جامع اعتباری بانک توسعه تعاون برای حمایت از فعالیت عمرانی و تولیدی شرکت فراسان تقدیر و حمایت بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان اهداء تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان به بانک سامان تعامل بانک توسعه تعاون با خبرگزاری فارس در جهت امیدآفرینی 10 جایزه 1.000.000.000 ریالی دیگر جشنواره بانک تجارت تقسیم شد کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی در مهرماه ‌سال جاری رسیدگی به مشکلات اداری بانوان شاغل در بانک ها در اولویت برنامه های مدیریتی آگهی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آذر ماه 1402

5

نشست شورای مدیران روابط عمومی‌ صنعت بیمه به میزبانی تجارت‌نو

  • کد خبر : 4131
  • 26 مهر 1400 - 10:26
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه ای به میزبانی شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، ابراهیم غلامی، جانشین مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو ضمن خوش آمدگویی به مدیران روابط عمومی حاضر در این نشست، نقش روابط عمومی و رسانه را در صنعت بیمه بسیار حائز اهمیت دانست.

وی، اذعان داشت: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، باید اطلاع رسانی بیشتری از خدمات بیمه ای صورت پذیرد تا همه افراد جامعه با خدمات به موقع و سازنده بیمه آشناتر شوند.

به گفته غلامی، در راستای آگاهی بخشی در زمینه خدمات بیمه ای در کشور، روابط عمومی شرکت ها نقش مهمی دارند و فرهنگ سازی در این عرصه ، هنوز جای کار بسیاری دارد .
در ادامه این نشست، مصطفی زندی، مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی بیان داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور که درگیر ویروس کرونا بوده بسیاری از جلسات و برنامه های موجود را نمی‌توان حضوری برگزار کرد که این امر باعث شد تا توجه بیشتری به عرصه دیجیتال در سطح کشور شود.

در این نشست به موضوعاتی چون نحوه حضور شرکت های بیمه‌ای در نمایشگاه بورس،بانک و بیمه و زنگ بیمه هم پرداخته شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=4131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی