افزونه جلالی را نصب کنید. 20 جماد أول 1447 Monday, 10 November , 2025

اخبار داغ

هوش مصنوعی چگونه نقش بیمه را از جبران به پیشگیری تبدیل می‌کند؟ رشد پایدار و بهبود مستمر در عملکرد بیمه دی؛ تداوم روند سودآور با کنترل خسارت حرکت هوشمند بیمه دی در مسیر نوآوری، تحول دیجیتال و توسعه پایدار بیمه دی پشتیبان جامعه در عصر تهدیدات نوین رشد ۵۳ درصدی ضمانتنامه‌های صادره و اعتبارات گشایش یافته در بانک اقتصادنوین آرامش و آسایش برای مدیران و ساکنان ساختمان با اپلیکیشن شایار بانک سپه قهرمان بیست‌ودومین المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد بیمه همگانی سلامت یکی از دستاوردهای بزرگ کشور است برگزاری آزمون استخدامی مؤسسه اعتباری ملل در نیمه نخست آذرماه رکورد بیمه‌ دی با رشد فروش ۹۵ درصدی بیمه دی با محصول «زندگی بهادار» رکورد ۱۲۶ درصد رشد ثبت کرد بیمه دی و تحولی راهبردی در حمل‌ونقل با توسعه پوشش‌ها امنیت تجارت در مسیرهای داخلی و بین‌المللی با بیمه‌‌نامه‌های حمل‌ونقل دی بیمه دی همچنان در جایگاه برتر میان شرکت‌های خصوصی رشد فروش بیمه دی متفاوت تر از رقبا رشد ۷۴ درصدی ارزش بازار بانک اقتصادنوین خیرین بانک صادرات ایران ۱۲ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداندند نیازمند تقویت پیشگیری و تحول دیجیتال در نظام بیمه‌ای هستیم زرندی مقدم ‌در آخرین مجمع منطقه‌ای بانک اقتصادنوین سکوی نوین سرمایه‌گذاری آنلاین گروه خدمات بازار سرمایه پاسارگاد سند راهبردی چشم‌انداز و مسیر ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه کشور را مشخص می‌کند

4

تحقق تجربه زندگی دیجیتال در ایران‌مال با همکاری همراه اول

  • کد خبر : 47591
  • 19 آذر 1403 - 14:35
تحقق تجربه زندگی دیجیتال در ایران‌مال با همکاری همراه اول
همراه اول با هدف توسعه خدمات دیجیتال و هوشمند در یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان، با ایران‌مال قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛ قرارداد همکاری همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و مجموعه ایران مال به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا، امروز یکشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۳ به منظور ارائه سرویس های نوین فناوری و هوشمندسازی تجربه کاربران منعقد شد.

*حرکت به سوی زندگی دیجیتال

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم اظهار کرد: ما با داشتن بیش از ۷۰ میلیون کاربر فعال روزانه و توسعه شبکه های ارتباطی نسل جدید، در تلاش هستیم با بهره گیری از فناوری هایی نظیر 5G، سبک زندگی مردم را به سمت دیجیتالی شدن سوق دهیم و آسایش بیشتری برای جامعه فراهم کنیم.

وی افزود: این قرارداد بخشی از پروژه هوشمندسازی صنایع و بازارها است که همراه اول از چند سال گذشته آن را آغاز کرده و در پی ارائه خدماتی است که برای کسب و کارهای هوشمند و نسل جوان جذاب و کاربردی است.

به گفته بهروزی نمونه ای از خدمات نوین همراه اول در سال جاری، ارائه زیرساخت هوش مصنوعی و تحلیل کلان داده برای مدیریت هوشمند مصرف انرژی، توسعه خدمات مالی و اعتباری وابسته به کیف پول دیجیتال و ارائه پیشنهادات خاص منظوره در مراکز خرید هوشمند برای مخاطبان است.

*ارزش‌آفرینی برای بازدیدکنندگان

جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران‌مال نیز با بیان اینکه همراه اول یکی از برندهای معتبر داخلی است، گفت: این همکاری فرصتی برای گسترش سطح تعاملات و خلق تجربه های منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها در ایران مال فراهم می کند.

*اهداف و برنامه‌های همکاری 

تأکید این قرارداد که به امضای سیدعباس نوربخش، معاون مالی و تدارکاتی همراه اول و جمشید اقبال پور، مدیرعامل ایران مال رسید، بر ایجاد بسترهای ارتباطی نوین است که در ادامه می تواند در اختیار پیاده سازی فناوری های نوین نظیر هوش مصنوعی، تحلیل کلان داده، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و 5G قرار گیرد.

هوشمندسازی المان های اصلی مراکز خرید هوشمند، مدیریت باشگاه مشتریان ایران مال، مدیریت تبلیغات هوشمند، خدمات مالی، اعتباری و پرداخت دیجیتال، نظارت تصویری هوشمند، مسیریابی داخلی هوشمند و ارائه پیشنهادات هدفمند به بازدیدکنندگان از جمله دیگر مواردی است که در راستای اجرای این قرارداد حاصل خواهد شد.

این همکاری بستری برای ارائه خدمات نوآورانه در محیطی ایرانی بین المللی فراهم می کند و خاطره ای به یادماندنی برای بازدیدکنندگان و کسب و کارها خلق خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=47591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.