تاریخ : جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

6

هوشمندسازی در پست ادامه دارد

  • کد خبر : 5160
  • 20 آبان 1400 - 14:30
هوشمندسازی در پست ادامه دارد
مدیرعامل شرکت ملی پست در جمع کارکنان پست همدان گفت: طی یک سال گذشته با راه اندازی هاب های پستی و مکانیزاسیون مراکز مبادله به سمت هوشمند سازی پست حرکت کردیم که حرکت همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه، صبح امروز 20 آبان 1400 مدیرعامل شرکت ملی پست طی سفر به استان همدان که با همراهی جمعی از مدیران ستادی صورت گرفت با حضور در پست استان از بخشهای مختلف ستادی و اجرایی بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد و پاسخگوی سوالات آنان شد.

معاون وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح رصدهوشمند کالاهای اساسی با استفاده از ظرفیت سامانه هوشمند پست گفت: « با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های الکترونیکی رهگیری و رهسپاری پست و بدون استفاده از تجهیزات حمل و نقل و یا نیروی انسانی، امکان رصد برخط کالا در شبکه توزیع فراهم شد که با اجرای این طرح در زمینه مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی و حذف واسطه گران به کمک دولت در راستای شفافیت در بازار و فسادزدایی شتافتیم.»

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست، فعالیت چشمگیر شبکه پستی در دوران شیوع کرونا را یادآور شد و بیان داشت: «در طی این ایام با افزایش چند برابری مرسولات به ویژه مرسولات اینترنتی و تغییر رویکرد مرسولات از پاکت به بسته و امانات پستی روبرو شدیم از این رو شبکه پستی با توسعه زیر ساخت های خود و با راه اندازی هاب های پستی ، تجهیز مراکز مبادله به سورتینگ هوشمند ، افزایش خطوط حمل و نقل بین استانی، ارتقای ناوگان حمل و نقل با تهیه 400 دستگاه خودرو وانت و 40 دستگاه کامیون سرعت سیر مرسولات را افزایش داد.»

سبحانی فر افزود: “با افزایش ترافیک مرسولات پستی به منظور صیانت از مرسولات و جلوگیری از آسیب های احتمالی 4 هزار ترولی و 7 هزار باکس برای جابجایی مرسولات و بسته های پستی خریداری و در اختیار واحدهای اجرایی سراسر کشورقرار گرفت.”

مدیرعامل شرکت ملی پست در بخش خدمات نیابتی و الکترونیکی شرکت ملی پست به تفاهم نامه با ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت : «از این پس مکاتبات مردم با بخش های مختلف دولت به صورت  الکترونیکی و از طریق پست انجام می شود و متقاضیان می توانند سرنوشت درخواست و مکاتبه خود را در سامانه رهگیری پست پیگیری کنند.»
وی افزود: «ارائه خدمات نیابتی سایر دستگاه ها علاوه بر افزایش شفافیت و فسادزدایی و کاهش مراجعه مردم به دستگاه ها، در صرفه جویی وقت و هزینه همشهریان نقش مهمی دارد.»

سبحانی فر همچنین از هاب پستی غرب کشور و فرآیندهای عملیاتی و بهره گیری از ظرفیتهای جدید در  مرکز مبادلات همدان بازدید کرد.

گفتنی است معاون و مدیران کل حوزه فنی؛ مدیران کل دفتر مدیرعامل و ارتباطات و توسعه سرمایه انسانی با هدف بررسی اقدامات؛ بخشنامه‌‌ها و فرایندهای عملیاتی در این بازدید وی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=5160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی