تاریخ : سه شنبه, 28 اسفند , 1403 19 رمضان 1446 Tuesday, 18 March , 2025

اخبار داغ

شعب کشیک بانک تجارت در تعطیلات نوروز 1404 معرفی شدند ​اعلام شعب منتخب فعال بانک صادرات ایران در تعطیلات نوروز 1404 تمدید مهلت ارسال ایده به جشنواره ملی دال‌آن تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ نشست روسای استان بیمه ­آسیا برگزار شد افزایش سرمایه 129 هزار و 450 میلیارد ریالی بانک گردشگری/ وگردش سود سهام را تقسیم کرد سقف صدور کارت هدیه بانک صادرات ایران 5 میلیون تومان شد معرفی شعب کشیک بانک سپه در ایام نوروز 1404 موسسه اعتباری ملل همیشه آماده خدمت رسانی “بازی ریتون” نوآوری دیگر از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت فرارسیدن سال نو بیمه آسیا، مسیر رو به رشد خود را با جدیت دنبال می کند با کارت هدیه ملل، عید نوروز ۱۴۰۴ را خاص‌تر و ماندگارتر کنید اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در تعطیلات نوروز سال 1404 مجمع عمومی فوق العاده بانک پاسارگاد برگزار شد بانک صادرات ایران به اعتبارات خرد، اعتبار می‌دهد تخصیص بیش از ۹,۴۴۰ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری اعلام نرخ حق بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴ جزئیات جدید از سقف برداشت نقدی و کارت هدیه در ایام نوروز اختلال «همراه‌بانک تجارت» برطرف شد «تسویه‌یار» بانک صادرات ایران رونمایی شد/ محسن سیفی: ارتباط بانک صادرات ایران با بازار سرمایه عمق و سرعت بیشتری می‌یابد افزایش سقف برداشت وجه نقد از خودپردازهای موسسه اعتباری ملل

14

تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت

  • کد خبر : 699
  • 20 تیر 1400 - 12:13
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت
با توجه به تغییر ساعت کاری بانک ها، ساعات پاسخگویی کارشناسان واحد مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت تغییر کرد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه، از این پس کارشناسان این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 14 و 30 دقیقه پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

لازم به ذکر است، نظر به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای تاکیدات مدیرعامل بانک برای ارتقای سطح خدمات و مدیریت ارتباط مشتریان و شعب و همچنین به منظور تسریع رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک این مرکز تماس راه اندازی شده است.

کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک مشتمل بر چکاوک، ساتنا، پایا، شتاب، طرح خدمت، رفع مغایرت های سیستم متمرکز برخوردار بوده و از طریق سر خط 64140  و کلید 4 آماده پاسخگویی به مشتریان و واحدهای صف خواهند بود

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی