تاریخ : پنج شنبه, 22 آذر , 1403 11 جماد ثاني 1446 Thursday, 12 December , 2024

اخبار داغ

درخشش علمی همکاران منطقه ۵ بیمه پاسارگاد پرداخت مطالبات بیمارستان‌های غیر دولتی دانشگاهی تا پایان تیر ثبت نام سریع و آسان محصولات ایران خودرو با حساب وکالتی بانک تجارت لیست شعب کشیک بانک سپه در تهران برای روزهای 21 و 22 آذر ماه شعب کشیک بانک صادرات ایران در استان تهران چهارشنبه و پنجشنبه فعال هستند پرداخت به موقع خسارت بهترین روش برای جلب رضایت مشتریان صنعت بیمه است SCF بانک تجارت محدودیت‌ها در حوزه تامین مالی را از میان برمی‌دارد طرح الماس ملل ، ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کاربردی برای پزشکان ، وکلا، مهندسین و سایر متخصصین تکمیل پرداخت سومین مرحله تسهیلات قرض‌الحسنه به ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان سامانه برخط”آسیا حامی” ؛ تسریع و تسهیل در صدور و پرداخت خسارت مالی بیمه شخص ثالث با بهره مندی از فناوری هوش مصنوعی انعقاد تفاهم نامه بیمه آسیا و انجمن مدیریت کسب و کار ایران مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید منصوب شد دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت‌مدیره بانک پاسارگاد برگزاری نمایشگاه ملی دیتکس 2024 قم با حمایت و همراهی کارگزاری بیمه دال مدیرعامل بیمه آسیا روز ملی بیمه را تبریک گفت رشد 20 درصدی سود خالص وبصادر خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر هفت سال در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی رایگان است پرداخت بیش از ۱,۹۵۶ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزند آوری همکار بیمه پاسارگاد در میان برترین همکاران صنعت بیمه درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه بیمه پاسارگاد در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب 4 عنوان شد

14

تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت

  • کد خبر : 699
  • 20 تیر 1400 - 12:13
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت
با توجه به تغییر ساعت کاری بانک ها، ساعات پاسخگویی کارشناسان واحد مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت تغییر کرد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه، از این پس کارشناسان این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 14 و 30 دقیقه پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

لازم به ذکر است، نظر به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای تاکیدات مدیرعامل بانک برای ارتقای سطح خدمات و مدیریت ارتباط مشتریان و شعب و همچنین به منظور تسریع رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک این مرکز تماس راه اندازی شده است.

کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک مشتمل بر چکاوک، ساتنا، پایا، شتاب، طرح خدمت، رفع مغایرت های سیستم متمرکز برخوردار بوده و از طریق سر خط 64140  و کلید 4 آماده پاسخگویی به مشتریان و واحدهای صف خواهند بود

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی