تاریخ : چهارشنبه, 30 خرداد , 1403 13 ذو الحجة 1445 Wednesday, 19 June , 2024

اخبار داغ

کسب نشان 5 ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برندهای تأثیرگذار و مدیران کارآفرین عملکرد مناسب بانک پارسیان در طرح ملی جهش تولید مسکن / بهره‌مندی بیش از 12 هزار نفر از تسهیلات ودیعه مسکن بانک پارسیان طرح‌های بزرگ درمانی کشور تحت پوشش خدمات بانکی ویژه گشودن پنجره‌های امید با همراهی گروه پاسارگاد امضا تفاهم‌نامه همکاری میان بانک پاسارگاد و باشگاه دانش‌پژوهان‌ جوان رشد 486 درصدی سودآوری در پی اصلاح ساختارهای مالی پرداخت ۳۶۶ میلیارد ریال وام قرض الحسنه فرزندآوری توسط موسسه اعتباری ملل نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رسید + جدول امروز آخرین مهلت بانک‌ها برای اجرای قانون سقف نرخ مصوب سود بانکی اتمام مهلت بانک‌ها برای کاهش نرخ سود مشارکت بانک سپه در پویش «چله خدمت» با حمایت از رونق تولید و اشتغالزایی پرداخت الکترونیک سپهر اول شد افتتاح نیروگاه خورشیدی نرماشیر با حمایت مالی بانک سامان پرداخت بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن «شعبه باباطاهر (402)» در «شعبه شهرک قائم (350)» و «شعبه بام تهران(390)» در «شعبه کوی فراز (380)» ادغام می‌شود استفاده همزمان از دو سرویس پیامک لحظه‌ای و صندوق پیام در همراه بانک تجارت چرخش تحول‌آفرین بانک صادرات ایران در ارائه خدمات مبتنی بر داده‌محوری و هوشمندسازی جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری برگزار می‌شود افزایش صددرصدی سود هر سهم «وتجارت» برگزاری همایش ایثارگران دستگاه‌های وزارت اقتصاد به میزبانی بانک صادرات ایران تندیس هشتمین اجلاس رضایتمندی مشتری به کارگزاری بانک سامان رسید

13

تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت

  • کد خبر : 699
  • 20 تیر 1400 - 12:13
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت
با توجه به تغییر ساعت کاری بانک ها، ساعات پاسخگویی کارشناسان واحد مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت تغییر کرد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه، از این پس کارشناسان این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 14 و 30 دقیقه پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

لازم به ذکر است، نظر به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای تاکیدات مدیرعامل بانک برای ارتقای سطح خدمات و مدیریت ارتباط مشتریان و شعب و همچنین به منظور تسریع رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک این مرکز تماس راه اندازی شده است.

کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک مشتمل بر چکاوک، ساتنا، پایا، شتاب، طرح خدمت، رفع مغایرت های سیستم متمرکز برخوردار بوده و از طریق سر خط 64140  و کلید 4 آماده پاسخگویی به مشتریان و واحدهای صف خواهند بود

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی