تاریخ : چهارشنبه, 19 بهمن , 1401 18 رجب 1444 Wednesday, 8 February , 2023

اخبار داغ

افتتاح شرکت تعاونی بهامین فرابر پارس با حمایت بانک توسعه تعاون در استان مرکزی طرح ویژه بانک سپه برای وصول مطالبات غیرجاری مشتریان سومین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد اهدای کمک‌های غیرنقدی بانک اقتصادنوین به هموطنان زلزله‌زده خوی عرضه ارز با نرخ بازار متشکل ارزی در صرافی ملل دوست روزهای سخت هوای پایتخت بالاخره پاک شد ثبت نام در طرح های ‌فروش شرکت سایپا از طریق بانک پارسیان با حساب وکالتی محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون شد موسسه اعتباری ملل در دی ماه ۳۴۸ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد فراهم شدن امکان ارائه خدمت حساب‌های وکالتی به «شرکت‌های سایپا و پارس خودرو» اولین قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار شد کمک‌های بانک پارسیان برای هم‌وطنان زلزله‌زده‌ی خوی ارسال شد سازماندهی سازمان های تابعه وزارت تعاون در شهرستان خوی در اولویت قرار گیرد اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ساعت کار شعب بجنورد و بیرجند پیام تشکر ریاست محترم هیات مدیره موسسه اعتباری ملل بر اساس اعلام اطلاعات صورت‌های مالی بانک پاسارگاد در کدال؛ سودآوری 63 درصدی “وپاسار” در 9 ماهه سال جاری تعداد روزهای “پاک” پایتخت در ۱۴۰۱ به عدد ۳ رسید آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک سرمایه (سهامی عام) جابجایی شعبه میدان آزادی بانک اقتصادنوین در اصفهان بانک پاسارگاد تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه مالی ایران را کسب کرد

4

تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت

  • کد خبر : 699
  • 20 تیر 1400 - 12:13
تغییر ساعت مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت
با توجه به تغییر ساعت کاری بانک ها، ساعات پاسخگویی کارشناسان واحد مرکز تماس اداره کل نظام های پرداخت تغییر کرد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق سرمایه، از این پس کارشناسان این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 14 و 30 دقیقه پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

لازم به ذکر است، نظر به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت و در راستای تاکیدات مدیرعامل بانک برای ارتقای سطح خدمات و مدیریت ارتباط مشتریان و شعب و همچنین به منظور تسریع رفع مغایرت های مبادلات الکترونیک این مرکز تماس راه اندازی شده است.

کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانه های الکترونیک مشتمل بر چکاوک، ساتنا، پایا، شتاب، طرح خدمت، رفع مغایرت های سیستم متمرکز برخوردار بوده و از طریق سر خط 64140  و کلید 4 آماده پاسخگویی به مشتریان و واحدهای صف خواهند بود

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی