تاریخ : شنبه, 29 اردیبهشت , 1403 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024

اخبار داغ

ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد

6

تحقق اهداف در سایه همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش

  • کد خبر : 7417
  • 21 دی 1400 - 16:24
تحقق اهداف در سایه همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش
هم‌زمان با سالروز تأسیس شرکت بیمه نوین، نشست صمیمانه مدیرعامل با کارکنان و اعضای شبکه فروش شعبه مشهد با هدف تبین رویکردها، بررسی چالش‌ها، بازنگری فرآیندها و ارائه راه‌کارهای لازم برگزار شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، حسین کریمخان‌ زند؛ مدیرعامل این شرکت در میان اعضای شبکه فروش و کارکنان شعبه مشهد با اشاره به نقش مهم شبکه فروش در شرکت‌های بیمه‌ای گفت: گسترش، توسعه و ارتقای خدمات بیمه‌ای در هر شرکتی از سوی نمایندگان و شبکه فروش آن امکان‌پذیر است.

وی در ادامه افزود: از نمایندگان به عنوان ستون اصلی هر شرکت بیمه یاد می‌شود چرا که حرفه نمایندگی بیمه شغلی ارزشمند و دارای جایگاه بالایی است که نقش آنها در اطمینان بخشی و ایجاد اعتماد عمومی به این صنعت در جامعه و توسعه خدمات بیمه  غیرقابل انکار است. همین نگاه ساختاری در فرهنگ است که نمایندگی بیمه را به یک شغل بلند مدت که نباید بینشی کوتاه مدت نسبت به آن داشت، تبدیل کرده است.

کریمخان‌ زند همچنین با بیان اهمیت تعامل و همفکری سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش شرکت گفت: همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش بیمه نوین یک نیاز اساسی و حیاتی در دست یابی به اهداف توسعه‌ای در شرکت است. نیاز دیگر برخورداری از آموزش های نوین بر اساس جدیدترین مباحث روز دنیا در صنعت بیمه، به عنوان یکی از ارکان اصلی در تقویت نیروی انسانی در هر دو حوزه است که خوشبختانه زیرساخت‌های پیاده سازی آن مهیا شده و در حال اجراست.

نائب رئیس هیأت مدیره بیمه نوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود درخصوص عملکرد شعبه مشهد تصریح کرد: امروز شرکت بیمه نوین در شهر مشهد جایگاه قابل قبول و شناخته شده‌ای دارد و به مراکز مهم صنعتی، تجاری و اقتصادی این شهر خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند که این امر نتیجه تلاش کارکنان و تمامی اعضای شبکه فروش در ارائه خدمات با کیفیت بیمه ای به بیمه‌گذاران در این شهر است.

وی با تأکید بر اهمیت بهسازی فرآیندهای اجرایی و عملیاتی در شرکت خاطرنشان کرد: یکی از اولین اقداماتی که در سال‌های اخیر در بیمه نوین با جدیت پیگیری شد، ساماندهی خسارت‌ها و بازنگری در فرآیندهای اجرایی شرکت بود که امروز نتیجه آن تسهیل در تمام امور خدماتی و پرداخت خسارت در شرکت است که علاوه بر افزایش سطح رضایت بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان به ارتقای سطح اعتماد مشتریان منجر شده است.

مدیرعامل بیمه نوین با بیان آنکه یکی از استراتژی‌های اصلی بیمه نوین ایجاد بینش مشتری محوری است، گفت: در شرکت بیمه نوین یکی از استراتژی‌های اصلی، ایجاد فرهنگ‌سازی در شبکه فروش و کارکنان در راستای ارائه و طراحی سیستم خدمات بیمه‌ای منطبق با نیاز روز مشتری و بیمه‌گذاران در لحظه صدور و پرداخت خسارت است. این اعتقاد که تعامل کارکنان بیمه نوین با بیمه‌گذاران باید مبتنی بر چارچوب استاندارد برمبنای ارتباطی برخواسته از احترام و خدمت رسانی مطلوب باشد یکی دیگر از بینش‌های اصلی در بیمه نوین است که در واقع با رعایت این اصول است که می توان به ایجاد سیستم مدیریت مشتریان مبتنی بر خلق ارزش پایدار امیدوار بود.

حسین کریمخان‌ زند همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد سامانه پرداخت خسارت اتومبیل به صورت آنلاین خبر داد و گفت: اکنون خسارت‌های اتومبیل در بیمه نوین با فراهم ساختن زیرساخت‌هایی در برخی مناطق به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه مشتری پرداخت می‌شود و در نظر داریم که گستره این خدمت به تمامی نقاط کشور تسری یابد.

گفتنی است، در بخش‌­های دیگری از این نشست، رئیس شعبه مشهد، مدیر امورشعب، نمایندگان و کارگزاران و نمایندگان موفق بیمه نوین نیز به ارائه تجربیات خود و بیان برخی راه‌کارهای اجرایی در راستای ارتقای عملکرد شرکت پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=7417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی