تاریخ : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

6

واریزی‌های مهم مرداد ماه برای مردم

  • کد خبر : 915
  • 25 تیر 1400 - 14:21
واریزی‌های مهم مرداد ماه برای مردم
واریزی‌های دولت در تیر ماه به پایان رسیده و فقط صندوق‌های بازنشستگی باید حقوق و مزایای بازنشستگان را واریز کند. واریزی بعدی دولت به حساب مردم چیست؟

به گزارش سرویس اقتصادی افق سرمایه, واریزی بعدی که باید از سوی دولت انجام شود یارانه معیشتی است که به ماه بعد مربوط می‌شود. این یارانه معمولا در روز دهم هر ماه واریز می‌شود که قاعدتا باید در دو هفته بعد پرداخت شود.

یارانه نقدی و معیشتی: در ماهی که روزهای پایانی آن می‌گذرد، دو یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اولین آن یارانه معیشتی بنزین بود که در روز ۱۰ تیر پرداخت شد و دومین نیز یارانه نیز ۴۵ هزار تومانی بود. این یارانه هم طبق روال ماه‌های گذشته در روز بیستم ماه جاری واریز شد.

سود سهام عدالت: همچنین قرار بود در این ماه مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شود. واریز سود سهام عدالت با ترکیب جدیدی در هفته دوم تیر انجام شد. ۵۰ درصد اول این سود در روزهای پایانی اسفند گذشته واریز شد و قرار بود ۵۰ درصد دوم به صورت یکجا واریز شود که این کار صورت نگرفت.

از ۵۰ درصد دوم، ۴۰ درصد به صورت سود نقدی و ۱۰ درصد باقی مانده به صورت سهام اختصاص داده شد. برخی از شرکت‌های سهام عدالت سهم خود را پرداخت نکردند و گفتند به جای آن به سهامداران سهم می‌دهند.

حقوق بازنشستگان: واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تا پایان هفته بعد که با پایان تیر نیز همراه است ادامه دارد.

مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان: همچنین قرار بود مابه‌التفاوت حقوق فروردین گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی با حقوق تیر واریز انجام شود. اما این وعده نیز همانند وعده‌های قبلی اجرایی نشد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در روزهای گذشته گفته که امیدوار است به زودی واریز شود.

وام بازنشستگان: در پایان ماه گذشته به بیش از ۲۳ هزار بازنشسته لشگری و کشوری وام ۱۰ میلیون تومانی پرداخت شد. قرار است در پایان تیر ماه نیز نوبت دوم این وام به بیش از ۲۰ هزار نفر دیگر پرداخت شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=915

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی