تاریخ : پنج شنبه, 27 اردیبهشت , 1403 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024

اخبار داغ

از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد سرکوب نرخ بهره بین بانکی با افزایش تزریق پول بانک مرکزی هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت

6

اولویت‌های بیمه دانا در حوزه بازاریابی و توسعه شبکه فروش

  • کد خبر : 9808
  • 08 اسفند 1400 - 14:37
اولویت‌های بیمه دانا در حوزه بازاریابی و توسعه شبکه فروش
مدیرعامل بیمه دانا، نمایندگان و شبکه فروش را شریان‌های اصلی شرکت و برنامه محوری را مهمترین اصل برای رسیدن به موفقیت عنوان کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، دکتر رضا جعفری در نشست هم اندیشی معاونت بازاریابی و شبکه فروش و شورای فنی این شرکت، ضرورت برخی تغییرات را مقدمه ایجاد تحولات مثبت و سازنده دانست و با تأکید بر همدلی، هم افزایی و دلبستگی سازمانی، حضور نیروهای انسانی توانمند در بیمه دانا را عامل موثر و تعیین‌کننده‌ای در رشد و پیشرفت این شرکت بزرگ بیمه‌ای برشمرد.

وی، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمانی و کارگروهی را عامل موثری در بهبود عملکرد سازمانی ارزیابی کرد و خواستار دوری از حاشیه‌ها و شناسایی فرصت‌ها برای ارتقاء شاخص‌های عملکردی شد.

مدیرعامل بیمه دانا، پیشگیری و اصلاح را در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و با تاکید بر حفظ شأن و منزلت همکاران اظهار داشت: نمایندگان و شبکه فروش برای شرکت‌های بیمه اهمیت زیادی دارند و جزء شریان‌های اصلی آن محسوب می‌شوند، لذا ضرورت دارد با برنامه محوری و کار تیمی، از تمامی ظرفیت‌های آنها در جهت ارتقاء شاخص‌های تولید حق بیمه به درستی بهره گرفت.

دکتر جعفری در عین حال حفظ و بقای مشتریان و بیمه گذاران را یادآور شد و با تاکید بر توانمندسازی نیروی شعب، خواستار ارائه آموزش‌های لازم به آنان شد و افزود: نظام مند‌سازی خدمت رسانی در شعب با بهره‌گیری از امکانات لازم و هدایت نیروی انسانی این بخش به سمت تولید حق بیمه همراه با تقویت نظارت، از اولویت‌هایی است که باید به آن توجه جدی شود.

وی، سرمایه انسانی، فعالیت‌های سرمایه گذاری و بیمه‌گری مبتنی بر مدیریت ریسک و ذخایر را از ستون‌های اصلی نهادهای بیمه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: اگر این ستون‌ها مستحکم باشد و هرکدام وظیفه و رسالت اصلی خود را به درستی انجام دهند، قطعاً این شرکت در برابر هرگونه تکانه مقاوم خواهد بود.

مدیرعامل بیمه دانا، وصول مطالبات و تقویت منابع مالی را عامل موثری برای عبور از برخی موانع دانست و افزود: با تقویت منابع مالی اعتماد مشتری افزایش می یابد و در نتیجه اعتبار شرکت نیز حفظ خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود، خواستار افزایش همدلی و هم‌افزایی تمامی همکاران شرکت با هدف عبور از برخی پیچ‌های پیش رو شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=9808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی