تاریخ : جمعه, 14 اردیبهشت , 1403 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024

اخبار داغ

چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته

6

شرکت‌های بیمه تمهیدات لازم به بیمه گذاران را فراهم کنند

  • کد خبر : 1827
  • 23 مرداد 1400 - 23:44
شرکت‌های بیمه تمهیدات لازم  به بیمه گذاران  را فراهم کنند
مفید امینی، معاون نظارت بیمه مرکزی طی بخشنامه ای شرکتهای بیمه را ملزم به ایجاد سازوکارهای لازم برای ارائه خدمات صدور و خسارت به بیمه گذاران در ایام تعطیل شده از سوی ستاد کرونا کرد.

به گزارش سرویس امور بیمه افق سرمایه،  امینی در این بخشنامه مطرح کرد: با عنایت ‌به اعلام رسمی تعطیلی ادارات و اصناف براساس تصمیمات متخذه ستاد ملّی مبارزه با کرونا از تاریخ 1400/05/25 لغایت 1400/05/30، مقتضی است؛ ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین‌شده از طرف ستاد مزبور، تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات ضروری در زمینه صدور بیمه‌نامه و ارزیابی خسارت (به ویژه در رشته‌های بیمه درمان و شخص ثالث) برای بیمه‌شدگان و بیمه‌گذاران گرامی فراهم شود.

همچنین، با توجه به ضرورت کاهش مراجعات حضوری، لازم است؛ تا حد امکان ارائه خدمات بیمه‌ای به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام پذیرفته و شرکت‌های بیمه تمام توان فنّی و کارشناسی خود را در این راستا به‌کارگیرند، به‌نحوی‌که خللی در ارائه خدمات بیمه‌ای به هموطنان عزیز ایجاد نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=1827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی