تاریخ : شنبه, 15 اردیبهشت , 1403 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024

اخبار داغ

جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

5

رفتار سازمانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است

  • کد خبر : 3468
  • 14 مهر 1400 - 13:47
رفتار سازمانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است
مدیرعامل بانک دی با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک بر لزوم توسعه آموزش‌های مرتبط با رفتار سازمانی تأکید کرد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ برات کریمی، با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک با تأکید بر لزوم تقویت آموزش‌های مرتبط با رفتار سازمانی و مشتری‌مداری گفت: رفتار محترمانه با مشتریان مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است که انتظار می‌رود این مقوله مهم در آموزش نیروهای بدو خدمت بیش از سایر مباحث مورد تأکید قرار گیرد.

وی افزود: بانک دی متعلق به جامعه معظم ایثارگری و خانواده معزز شهدا است و این امر لزوم رفتار سازمانی صحیح در مقابل مشتریان هدف و تکریم این عزیزان را دوچندان کرده است.

کریمی خدمت به خانواده شهدا را یک وظیفه اخلاقی دانست و تصریح کرد: جدا از وظیفه سازمانی و حرفه‌ای کارکنان در تکریم مشتریان، خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه اخلاقی و دینی است که اگر با صداقت و امانتداری همراه شود سبب خیر در امور شخصی و سازمانی نیز خواهد شد.

مدیرعامل بانک دی پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه‌ای را از دیگر عناصر فرهنگ سازمانی بانک دی دانست و تأکید کرد: رعایت اصول رفتار و اخلاق حرفه‌ای، آگاهی از مأموریت و اهداف استراتژیک و تسلط بر بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از مهمترین راهکارها برای تبدیل شدن به یک نیروی حرفه‌ای در شعبه است که امیدوارم نیروهای بدو خدمت ضمن سرلوحه قرار دادن این اصول بتوانند در کمترین زمان به یک بانکدار حرفه‌ای تبدیل شوند.

گفتنی است کریمی در پایان این دیدار با حضور در شرکت خدمات مالی دی ایرانیان، با همکاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=3468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی