تاریخ : یکشنبه, 16 اردیبهشت , 1403 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024

اخبار داغ

تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

4

اعتمادسازی، چشم‌انداز صنعت بیمه در 1401

  • کد خبر : 11242
  • 20 فروردین 1401 - 16:50
اعتمادسازی، چشم‌انداز صنعت بیمه در 1401
دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، اعتماد را نقطه ثقل صنعت بیمه در بحران‌‎های فراگیر مانند کووید ۱۹ دانست و همچنین روابط عمومی را بازوی اجرایی این مهم دانست.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، متن کامل این یادداشت که در خبرگزاری فارس منتشر شد به شرح زیر است:

صنعت بیمه به طور معمول اولین پاسخ‌دهنده مالی در شرایط بحران و آسیب اقتصادی است. کووید19 شرایط جدیدی را برای جامعه بشری رقم زده‌ است. شرایطی که همراه با تغییرات سریع و تنش‌های شدید اقتصادی بوده‌ است.

شرکت‌های بیمه در زمان بحران بیش از همه با چالش تغییرات تقاضا و خسارت‌های متفاوت مواجه بوده‌اند. به نظر می‌رسد اعتمادسازی در چنین شرایطی کلید واژه اصلی این صنعت است. تحقیقات ثابت کرده که شرکت‌هایی که اعتماد را در خط مقدم برنامه‌ریزی، استراتژی و هدف‌گذاری قرار داده‌اند و از این طریق اعتماد مشتریان، رگولاتورها، سرمایه‌گذاران، کانال فروش و کارمندان خود را جذب کرده‌اند، در زمینه ایجاد وفاداری و عملکرد مالی شرکت در میدان رقابت بهتر از رقبای خود ظاهر شده‌اند.

در نتیجه آنچه به عنوان چشم انداز صنعت بیمه در سال 1401 مهمترین دارایی شرکت‌ها به حساب می‌آید، اعتماد افرادی است که با شرکت در تعاملند.

نقش روابط عمومی در این دوره بیش از قبل مهم و حیاتی است، چرا که بازوی اجرای شرکت برای ایجاد اعتماد، این بخش در سازمان است. باید توجه کرد که تجارب اجرایی و مطالعات این عرصه نشان می‌دهد، بازنگری در استراتژی‌ها با توجه به تغییرات بنیادی در ترجیحات مشتری، امری ضروری است و چابکی عنصر لاینفک رویکرد مدیریتی در بخش روابط عمومی به حساب می‌آید.

روابط عمومی با ایجاد فضای رسانه‌ای و شفاف‌سازی، ایجاد بستری برای افزایش یا کاهش اعتماد به برند را ممکن می‌سازد. انتشار به موقع اخبار و پاسخگویی مناسب به مشتری و عموم جامعه یکی از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد برای پیاده‌سازی این تفکر نیز بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با توجه به تسلط آن بر فضای ذهنی مشتری، پیشنهاد می‌گردد.

به طور خلاصه می‌توان گفت بهره‌برداری از بستر مجازی جهت ایجاد شفافیت و افزایش آگاهی مشتریان و عموم جامعه و پاسخگوئی به نیازها و ابهامات امری اجتناب ناپذیر در اعتمادسازی به عنوان عنصر کلیدی و چشم انداز آتی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=11242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی