تاریخ : یکشنبه, 16 اردیبهشت , 1403 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024

اخبار داغ

تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

3

تاکیدقائم مقام موسسه اعتباری ملل در تعامل با مشتریان در باب وصول مطالبات

  • کد خبر : 15735
  • 08 مرداد 1401 - 14:49
تاکیدقائم مقام موسسه اعتباری ملل در تعامل با مشتریان در باب وصول مطالبات
قائم مقام موسسه اعتباری در همایش مسئولان حقوقی موسسه اعتباری ملل، با اشاره به اهمیت وصول مطالبات گفت: با وصول مطالبات سرمایه های راکد موسسه به چرخه تسهیلات اعاده و موجب سودآوری موسسه خواهد شد.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ آقای مروجی با تاکید بر استفاده از تجربه و خط مشی متخصصان در جهت وصول مطالبات گفت:کمیته ها و کمیسیون های وصول مطالبات در حوزه ها و مناطق نقش فعال‌تری در این امر داشته باشند و پرونده‌های مطالباتی را کمتر به اداره حقوقی ارسال نمایند.

وی با اشاره براین نکته که در بخش پیگیری و وصول مطالبات بحث دعاوی و حقوقی می بایست آخرین مرحله باشد افزود: همکاران در تعامل با بدهکاران و پرونده های مطالباتی نهایت سعی خود را بر مذاکره و گفتگو بر اساس دستورالعمل ها متمرکز سازند و بحث دعاوی را به مراحل نهایی موکول کنند.

ایشان در خصوص راهکارهای وصول مطالبات اظهار داشت : فرهنگ وصول مطالبات در بین همکاران باید جاری باشد و پیگیری مستمر و مداوم اقساط از ابتدای شروع اقساط از طریق شعب انجام گیرد.

قائم مقام موسسه در خاتمه ضمن تشکر از فعالیتهای همکاران حقوقی ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی همکاران به شرایط مطلوب و ایده آل مد نظر موسسه دست یابیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=15735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی