تاریخ : یکشنبه, 16 اردیبهشت , 1403 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024

اخبار داغ

تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

2

روابط‌عمومی‌ها در شرایط رقابتی امروز نقش مهم و حیاتی دارند

  • کد خبر : 15743
  • 08 مرداد 1401 - 17:26
روابط‌عمومی‌ها در شرایط رقابتی امروز نقش مهم و حیاتی دارند
سرپرست بانک سینا در نخستین همایش آموزشی رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق با اشاره به اهمیت موضوع افکارعمومی گفت: در شرایط رقابتی کنونی و جریان گسترده اطلاعات، نقش روابط‌عمومی سازمان‌‌ها در انعکاس فعالیت‌ها بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه؛ غلامرضا فتحعلی افزود: توسعه شبکه‌های اجتماعی و تنوع رسانه‌ها در صورت عدم مدیریت مناسب افکار عمومی، می‌تواند موجب افزایش ریسک شهرت برای سازمان‌ها از جمله بانک‌ها شود.

وی به لزوم هدفمند کردن انتشار اخبار اشاره کرد و گفت: در حوزه روابط‌عمومی باید پوشش خبری مناسبی در انعکاس نقاط قوت بانک داشته باشیم و با پیاده‌سازی سیاست‌های ارتباطی و خبری مطلوب، به صورت هدفمند و حساب‌شده حرکت کنیم.

سرپرست بانک سینا مدیریت بحران و توجه به ریسک عملیاتی را از عوامل مهم در عملکرد حوزه روابط‌عمومی دانست و اذعان داشت: یک روابط‌عمومی اثرگذار و کارآمد باید قابلیت‌هایی نسبت به فهم مالی و زیرساخت حوزه CRM و مشتریان داشته باشد که لازمه به‌روز بودن در این حوزه، آموزش مستمر فعالان روابط‌عمومی در سازمان است.

در ادامه این همایش، سرپرست مدیریت امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی بانک سینا نیز به اهمیت حوزه روابط‌عمومی در سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: روابط‌عمومی یک کار سلیقه‌ای و تشریفاتی نیست، بلکه جزئی از زنجیره ارزش اصلی سازمان است.

امیر لعلی افزود: روابط‌عمومی باید با برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت درست افکار، اخبار را بدون جنجال‌آفرینی در راستای منافع سازمان و ذی‌نفعان به صورت شفاف منعکس سازد.

وی خوشنامی و برند سازمان را در جذب اعتماد مشتری مؤثر دانست و خاطرنشان ساخت: روابط‌عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین ذی‌نفعان یعنی سهامداران، مشتریان، کارکنان و نهادهای ناظر و رگولاتور است و ارتباط با هر کدام از این ذی‌نفعان اگر دچار خدشه شود، برای برند و خوشنامی سازمان مخاطره‌آمیز است.

سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی بانک سینا، رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق را بازوی کمکی مدیریت سازمان در تحقق اهداف و خط‌مشی‌ها قلمداد کرد و گفت: امیدواریم با گستره حضور مؤثر روابط‌عمومی در مناطق مختلف کشور، شاهد توسعه فعالیت‌های ارتباطی بیشتر بانک سینا و شفافیت هرچه بیشتر آن باشیم.

حمداله جمالی، معاون برنامه‌ریزی بانک سینا نیز در این مراسم اظهار داشت: هر سازمانی که دارای نیروهای متخصص و حرفه‌ای در روابط‌عمومی باشد، حتی در مواجهه با رقابت شدید رقبا، می‌تواند پایدار بماند.

وی افزود: روابط‌عمومی در کنار بازاریابی می‌تواند نقش مهمی در جذب منابع، معرفی مناسب محصولات و خدمات، انعکاس نظرات مشتریان در راستای نوآوری و ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتری و… داشته باشد.

گفتنی است اولین همایش آموزشی دو روزه رؤسای دوایر روابط‌عمومی بانک سینا با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی و دانسته‌های همکاران در حوزه روابط‌عمومی به صورت کارگاهی و دعوت از اساتید برجسته برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=15743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی