تاریخ : سه شنبه, 18 اردیبهشت , 1403 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024

اخبار داغ

کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد سرکوب نرخ بهره بین بانکی با افزایش تزریق پول بانک مرکزی هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی

3

تاکید مدیرعامل بانک دی بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری در همه واحدها

  • کد خبر : 17833
  • 23 شهریور 1401 - 17:26
تاکید مدیرعامل بانک دی بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری در همه واحدها
مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از اداره‌های «بررسی طرح‌ها»، «نظارت بر مصارف و ارزیابی»، «اعتبارات و اعتبارسنجی» و «وصول مطالبات»، بر لزوم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، علیرضا قیطاسی پیگیری روزانه پرونده‌های مطالبات غیرجاری و نظارت بر عملکرد دقیق شعب در پرداخت تسهیلات را خواستار شد و گفت: توجه ویژه به اعتبارسنجی و نظارت دقیق قبل، حین و بعد از پرداخت تسهیلات باید مد نظر همه کارکنان حوزه اعتباری باشد.

وی با تاکید بر این که در زمان پرداخت تسهیلات، اصل بر برگشت سرمایه آن توسط مشتری است، اظهار کرد: رعایت چارچوب‌های قانونی و بخشنامه‌های مصوب حوزه اعتبارات به کاهش مطالبات غیرجاری کمک می‌کند.

مدیرعامل بانک دی همچنین لزوم تسلط کارشناسان بر محتوای پرونده‌ها و بررسی تخصصی آن‌ها را یادآور شد و اظهار کرد: بهداشت اعتباری از اولویت‌های بانک دی است و همه کارکنان باید به قواعد آن پایبندی کامل داشته باشند.

در جریان این بازدیدها، مسئولان هر بخش با ارائه گزارش، روند فعالیت خود را تشریح کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=17833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی