تاریخ : شنبه, 29 اردیبهشت , 1403 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024

اخبار داغ

ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت وارد مرحله جدیدی از زیست بانک سپه شده ایم/ کسب رتبه برتر در رشد منابع از تامین مالی تا گردشگری و صنایع خلاق / سخنرانی مدیران گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 مانور آتش‌نشانی در بانک گردشگری برگزار می‌شود دیدارهای مدیرعامل بانک تجارت با مدیران ارشد صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پرچم ملل را سربلند نگه داریم سهامداران شرکت اقتصادی نگین گردشگری در انتظار نتایج سرمایه‌گذاری‌های تازه رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد

1

رونمایی از ظرفیت‌های مپنا در تعمیرات موتور هواپیماهای مسافربری

  • کد خبر : 20561
  • 05 آذر 1401 - 12:46
رونمایی از ظرفیت‌های مپنا در تعمیرات موتور هواپیماهای مسافربری
گروه مپنا برای نخستین بار از ظرفیت‌های خود در حوزه تعمیر موتور هواپیماهای مسافربری رونمایی می‌کند؛ این موتور از نوع موتورهاي به كار رفته در ناوگان هواپيمايي مسافربري كشور است كه در آن از قطعات تعمير شده توسط متخصصان داخلی گروه مپنا مطابق با استانداردها و قوانين بين‌المللي هوايي استفاده شده است.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه، پیشتر، فاز اول پروژه تست و راه‌اندازی موتور هواپیمای مسافربری از نوع توربوفن بر روی استند طراحی شده ساخت داخل با موفقیت انجام شده بود. هدف اصلی بستر تست زمینی، راه‌اندازی اولیه موتور هواپیما بعد از ساخت قطعات یا تعمیر قطعات و انجام برخی آزمون‌هایی است که نیاز به فضای باز دارد.

تست انجام شده گام بسیار مهمی در دستیابی به امکان آزمون کلیه موتورهای هواپیماهای مسافربری و تجاری در کشور محسوب می‌شود. این دستاورد باعث بهبود کیفیت ایمنی پروازهای مسافربری در ناوگان هوایی مسافری خواهد شد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های بستر تست زمینی، قابلیت جابه‌جایی کلیه تجهیزات آن بر روی تریلی است؛ به این ترتیب به سهولت شرایط انجام انواع تست روی موتور هواپیما در هر منطقه‌ای و با توجه به شرایط محیطی فراهم شده است.

در همین راستا برخی از منابع خبری اخیراً به ساخت موتور جت در‌ گروه مپنا پرداختند که بر اساس اعلام این گروه صحت ندارد.

گروه مپنا اعلام کرده است دستاورد حاصل شده در این صنعت، انجام تعمیرات و بازسازی موتور هواپیمای مسافربری است که با اخذ گواهینامه‌های رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری محقق شده است.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی جزیره کیش، ۲۲ تا ۲۵ آذر در جزیره کیش برگزار خواهد شد و اولین تجهیز موبایل تست موتور رونمایی و یک موتور هواپیمای مسافربری از خانواده موتورهای ناوگان هواپیمایی مسافری کشور توسط گروه مپنا، به صورت زنده تست می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=20561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی