تاریخ : چهارشنبه, 12 اردیبهشت , 1403 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024

اخبار داغ

همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی

2

ایجاد بستر پاسخگویی با اعضای شورا در فضای مجازی

  • کد خبر : 23526
  • 10 بهمن 1401 - 17:30
ایجاد بستر پاسخگویی با اعضای شورا در فضای مجازی
رییس شورای اسلامی شهر تهران از ایجاد بستر تعامل در فضای مجازی با هدف تقویت ارتباط شهروندان پایتخت با اعضای شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شوراها نهاد برخواسته از متن مردم هستند و نمایندگان شورا موظف به پاسخگویی شهروندان می باشند، گفت: در حال حاضر شورای اسلامی شهر تهران با شیوه های مختلفی با شهروندان در ارتباط است و در حیطه وظایف خود پاسخگوی شهروندان محترم می باشد.

وی افزود: یکی از راه های ارتباطی شورا با شهروندان که به صورت مستمر در حال انجام می باشد دیدار حضوری اکثر اعضای شورا با شهروندان است که اعضای شورا با توجه به نوع برنامه ریزی خود، در مناطق شهرداری حاضر و با شهروندان دیدارهای رودرو و بدون واسطه برگزار و نظرلت، انتقادات و مشکلات آنها را به صورت مستقیم دریافت و پیگیری های لازم را انجام می دهند.

چمران افزود: علاوه بر دیدارهای مردمی، واحد ارتباطات مردمی شورا نیز از طرق مختلف(تلفن، نامه، ایمیل، صندوق صوتی و اتصال به سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران) موضوعات و نظرات شهروندان را دریافت و پس از پیگیری از مبادی رسمی آن بویژه کمیسیون های تخصصی شورا، پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

رییس شورا در پایان اعلام کرد: به همین منظور در راستای تقویت و تسهیل ارتباط شهروندان با نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر تهران بر آن شدیم تا در بستر فضای مجازی نیز امکان ارتباط پایتخت نشینان با شورا فراهم شود، بدین منظور در بستر فضای مجازی و از طریق شماره همراه ۵۱۰۴۰۰۰-۰۹۹۱ در پیام رسان های داخلی از جمله “بله” ، “ایتا” ، “روبیکا” و غیره پیگیر مسائل، مشکلات و پیشنهادات شهروندان محترم در حوزه وظایف و اختیارات شورای شهر خواهیم بود، بنابراین مردم شریف تهران می توانند علاوه بر روش های ارتباطی قبل از طریق شماره همراه مذکور نیز ما را در هر چه بهتر اداره شدن شهر خود یاری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=23526

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی