تاریخ : شنبه, 5 خرداد , 1403 18 ذو القعدة 1445 Saturday, 25 May , 2024

اخبار داغ

حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، در مراسم تشییع رییس جمهور فقید پیام تسلیت اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک پارسیان در پی شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان شعب کشیک بانک سامان در روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 اعلام شعب کشیک موسسه اعتباری ملل در روز دوم خرداد 1403 اعلام اسامی شعبه‌های منتخب بانک پاسارگاد در تاریخ 2 خرداد مدیرعامل بانک سپه شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت پیام تسلیت مدیر عامل موسسه اعتباری ملل در پی شهادت رئیس جمهور محبوب، سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان استقبال گسترده از خدمات بانک پارسیان در نمایشگاه ایران هلث 1403 پیام تسلیت بانک سامان به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران مسابقه بزرگ ” از نگاه من”، جلوه‌ای از شعار “مشتری ذات بانک است” تجلیل از چهره ماندگار روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» ثبت‌نام آسان خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر 3 درصد تعیین شد همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد تسهیل در ثبت نام خودروهای برقی با حساب وکالتی موسسه اعتباری ملل آغاز انتشار اوراق «گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام)» (معاف از مالیات) در بانک پاسارگاد از تاریخ 1403/03/01 تقویت زیر ساخت‌های آموزشی، بهداشتی و ورزشی استان روابط‌عمومی بانک صادرات ایران روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

1

بانک پاسارگاد، پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری

  • کد خبر : 25297
  • 24 اسفند 1401 - 16:04
بانک پاسارگاد، پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری
امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، سهولت دسترسی کاربران به شبکه اینترنت، گسترش چشمگیر استفاده از گوشی‌های همراه هوشمند، رشد خدمات در حوزۀ فین‌تک و ابداع ابزارهای جدید، امکان استفاده بسیاری از خدمات به‌صورت غیرحضوری در همۀ حوزه‌ها فراهم شده است.

به گزارش سرویس بانک افق سرمایه، امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، سهولت دسترسی کاربران به شبکه اینترنت، گسترش چشمگیر استفاده از گوشی‌های همراه هوشمند، رشد خدمات در حوزۀ فین‌تک و ابداع ابزارهای جدید، امکان استفاده بسیاری از خدمات به‌صورت غیرحضوری در همۀ حوزه‌ها فراهم شده است.

در سال‌های اخیر بانک‌ها نیز در صف مقدم این تغییرات حضور داشته و با ارائه خدمات متنوع، مشتریان خود را به استفاده از خدمات غیرحضوری خود ترغیب کرده‌اند. بانک پاسارگاد به‌عنوان بانکی پیشرو در این زمینه، ابزارهای گوناگونی را در اختیار مشتریان و سایر ذی‌نفعان خود قرار داده است که از جمله این امکانات می‌توان به نرم‌افزار همراه بانک پاسارگاد، بانکداری مجازی، وی‌بانک، تلفن‌بانک، کد دستوری #720*، ویپاد، پی‌پاد، زیپاد و… اشاره کرد که در ادامه به معرفی مختصر برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

همراه بانک پاسارگاد

با نصب نرم‌افزار همراه‌بانک پاسارگاد می‌توانید در فضایی امن و ساده در هر ساعت از شبانه‌روز به‌راحتی از خدماتی چون مشاهده فهرست و جزئیات سپرده‌ها، مشاهده صورت‌حساب سپرده‌ها به‌همراه نمودار گردش آن، امکان یادداشت‌گذاری بر روی تراکنش‌ها، انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجه مستمر، سامانه پل، سامانه صیاد (ثبت، تأیید و انتقال چک)، مشاهده و پرداخت تسهیلات، تعریف رمز سوم کارت و… بهره‌مند شوید. برای مشاهده سایر امکانات همراه‌بانک پاسارگاد، دریافت و نصب آن می‌بایست به نشانی اینترنتی 79/cms.bpi.ir/fa/content مراجعه فرمایید.

ویپاد

ویپاد در واقع یک بانک تمام دیجیتال است که همۀ خدمات بانکی را به‌صورت غیرحضوری و در قالب یک نرم‌افزار ارائه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی ویپاد افتتاح حساب دیجیتال به‌صورت رایگان، صدور کارت و تحویل آن در نشانی دل‌خواه به مشتری است. در این نرم‌افزار احزار هویت به‌صورت ویدئویی و آنلاین انجام می‌شود. ویژگی دیگری که ویپاد را از سایر رقیبان خود متمایز می‌سازد، دریافت تسهیلات در قالب حساب پشتوانه در کم‌تر از چند دقیقه است.

برای اطلاع از سایر امکانات ویپاد و دریافت آن در دو نسخه اپلیکیشن و وب‌اپلیکیشن می‌بایست به نشانی wepod.ir مراجعه فرمایید.

بانکداری مجازی

در بانکداری مجازی طیف وسیعی از خدمات بانکی و مالی به مشتری ارائه می‌شود. درخواست افتتاح انواع سپرده‌های کوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه، بلند‌مدت و …، درخواست تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود، مشاهده جزئیات سپرده‌های ریالی و ارزی، انتقال وجه مستمر، انتقال وجه گروهی، تعریف حساب فرعی، تعیین سقف برداشت و خرید از کارت در پایانه‌های مختلف، مشاهده لیست تسهیلات به همراه جزئیات آن‌ها، درخواست پرداخت اقساط خود و دیگران، مشاهده جزئیات پرونده کارت اعتباری، بازپرداخت آنی کارت اعتباری و… تنها بخشی از خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد می‌باشد.

مشتریان محترم می‌توانند پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از شعبه‌های بانک با ورود به نشانی ib.bpi.ir از خدمات اینترنت‌بانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.

پی‌پاد

پِی‌پاد، به منظور جایگزینی برای عموم نرم‌افزارهای پرداخت آنلاین طراحی و با هدف ایجاد تحول مثبت در زندگی مردم، وارد بازار شده است. به طوری‌ که نیاز به نصب نرم‌افزارهای تک کاربردی برای کارهای روزانه از قبیل کارت‌به‌کارت، خرید شارژ و بسته، پرداخت کرایه و… را مرتفع کند. از ویژگی‌های پی‌پاد می‌توان به امنیت بالا و حفظ محرمانگی اطلاعات کاربران، پشتیبانی 24 ساعته و آسانی کار با نرم‌افزار برای تمامی سنین اشاره کرد.

به‌منظور استفاده از خدمات متنوع پی‌پاد می‌بایست به وب‌سایت آن به نشانی pay-pod.ir مراجعه کرده و نرم‌افزار را دریافت و نصب کنید.

زیپاد

زیپاد اولین نرم‌افزار مخصوص کودکان و نوجوانان، خدمتی جدید و منحصربه‌فرد از بانک پاسارگاد است. حساب دیجیتال کودک و نوجوان، یک حساب بانکی واقعی است که امکانات ویژه‌ای را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به دریافت کارت بانکی «زی‌کارت» به نام فرزند اشاره کرد.

این کارت‌ که مناسب رده سنی مخاطبان آن طراحی شده و به شبکه شتاب متصل است، امکان خرید آنلاین و خرید حضوری در فروشگاه‌ها را به کودک می‌دهد. از دیگر خدمات جذاب زیپاد می‌توان به کیف پول الکترونیک، قلک مجازی و ارائه تسهیلات بانکی و خدمات مالی اشاره کرد. لازم به ذکر است تمامی تراکنش‌های انجام‌شده در این نرم‌افزار به‌منظور نظارت و آموزش دانش مالی، به والدین اطلاع داده می‌شود.

برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد کافی است والدین نرم‌افزار زیپاد را از طریق کیدزی به نشانی kidzy.land در گوشی هوشمند خود دریافت کرده و در آن ثبت‌نام کنند. پس از طی‌کردن مراحل احراز هویت برای هر کدام از فرزندان خود که همگی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، حساب کودک و نوجوان دیجیتال ایجاد می‌شود.

سامانه USSD (کد دستوری #720*)

برای استفاده از سامانه USSD بانک پاسارگاد نیاز به نصب هیچ گونه نرم‌افزاری بر روی گوشی تلفن همراه نیست و فقط با شماره‌گیری #720* می‌توانید از خدمات متنوع آن استفاده کنید. ثبت، تأیید و انتقال چک در سامانه صیاد، استعلام چک، دریافت رمز دوعاملی و رمز پویا، دریافت شماره شبا، پرداخت قبض، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت و… از جمله امکاناتی است که در این سامانه به مشتریان گرامی ارائه می‌شود.

آنچه گفته شد تنها برخی از امکانات متنوع بانک پاسارگاد برای دسترسی سریع و راحت مشتریان به خدمات بانکی است. هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت بانک پاسارگاد به نشانی bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌ پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی