تاریخ : یکشنبه, 16 اردیبهشت , 1403 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024

اخبار داغ

تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

4

بروزرسانی جدید واتساپ شامل قابلیت شخصی سازی متن چت ها خواهد بود

  • کد خبر : 25789
  • 15 فروردین 1402 - 17:03
بروزرسانی جدید واتساپ شامل قابلیت شخصی سازی متن چت ها خواهد بود
به روزرسانی جدید واتساپ شامل قابلیت جدیدی است که در آن امکان شخصی سازی چت ها وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ اخیرا به روزرسانی های متعددی را برای کاربران منتشر کرده است.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه، واتساپ اخیرا به روزرسانی های متعددی را برای کاربران منتشر کرده است. هر کدام از آنها نیز قابلیت های کاربردی را در این پیام رسان ارائه می کنند.

یکی از قابلیت های جدید واتساپ در نسخه آخر امکان ویرایش متن گفت و گوها است.

با این قابلیت می توان متن ها را در هنگام چت شخصی سازی کرد. طبق گزارش منتشر شده در گیزچاینا، بروزرسانی واتساپ شامل ارائه تجربه ای جدید از ویرایش متن به کاربران است که طبق گفته واتساپ اکنون امکان آزمایش آن توسط کاربران نسخه بتا وجود دارد.

احتمالا به زودی قابلیت ویرایش متن در گفت و گوها در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

این قابلیت روی ویرایش چتدها تمرکز دارد. البته برخی منابع دیگر نیز گزارش کرده اند که این ویژگی قابلیت های دیگر را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

به عنوان مثال می توان فایل های دیگر را نیز با این ویژگی ویرایش کرد. امکان ویرایش عکس، ویدیو، گیف و قابل های متنی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اسکرین شات هایی که از این ویژگی منتشر شده است نشان می دهد این قابلیت در حال حاضر مربوط به کاربران اندروید است اما بنظر می‌رسد این ویژگی برای کاربران iOS نیز در حال توسعه قرار دارد.

کاربران با کمک آن می توانند سبک های مختلف فونت را امتحان کنند و حتی امکان ویرایش فونت نیز وجود دارد. می توان متن های تولید شده را نیز به تصاویر، ویدیو ها و متن ها اضافه کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=25789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی