تاریخ : دوشنبه, 8 خرداد , 1402 10 ذو القعدة 1444 Monday, 29 May , 2023

اخبار داغ

بیانیه اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل بانک پاسارگاد تعهد، تخصص و کارآمدی از مهمترین معیارهای پذیرش مسئولیت در بانک توسعه تعاون است تماس تصویری با کیفیت «بله» ویژه حجاج در سرزمین وحی تجارت به عنوان بانک برتر در بورس کالای ایران معرفی شد انتخاب زیگورات سنتر سیرجان به عنوان مرکز خرید برتر در کشور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان بانک توسعه تعاون به دنبال ایجاد پلتفرم شخصی برای انواع تعاونی ها است سومین عرضه اولیه در بازار سرمایه از طریق کارگزاری بانک ملی ایران رشد 25 درصدی نسبت تسهیلات به سپرده‌ها در بانک گردشگری رشد 111 درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک آینده تقدیر از واحدهای برتر ستادی، استانی و اجرایی بانک توسعه تعاون قدردانی معاون رئیس جمهور از حمایت های بانک ملی ایران برای درخشش ورزش بانوان توضیحات صندوق قرض الحسنه شاهد در خصوص پرداخت اولین مرحله از تسهیلات سال 1402 حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه Iran Health 2023 بازدید عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران ارزیابی سهام 9 شرکت‌ و صندوق دیگر بانک آینده افشا شد توجه ویژه گروه پاسارگاد به “خرمشهر” پایتخت دلاوری و جوانمردی کشور اولین معامله تابلوی «برق سبز» توسط کارگزاری بانک تجارت انجام شد معارفه سرپرست جدید مدیریت شعب آذربایجان شرقی هشدار بانک ملی ایران نسبت به کلاهبرداری از کاربران سامانه های بانکی در پوشش جدید آگهی دعوت به همکاری بانکدار در بانک گردشگری در سال 1402

0

دستاوردهای بزرگ بیمه رازی در پی اصلاح پرتفو

  • کد خبر : 26412
  • 06 اردیبهشت 1402 - 16:50
دستاوردهای بزرگ بیمه رازی در پی اصلاح پرتفو
مدیرعامل بیمه رازی گفت: اصلاح پرتفوی شرکت بیمه رازی در سال‌های اخیر با جدیت پیگیری شد و دستاوردهای بزرگی همچون ارائه خدمات به‌روز به بیمه‌گذاران بزرگ و خرد محقق شد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، علی جباری مدیر عامل بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی بعد از حدود 10 سال از زیان انباشته خارج شد و این در حالی است که از دو سال گذشته اصلاح پرتفوی این شرکت به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه در گذشته بیمه رازی در بازار به عنوان فروشنده بیمه موتورسیکلت شناخته می‌شد، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر توسعه کمی و کیفی پرتفو با جدیت پیگیری شد و این مهم عاملی شد تا قدرت چانه زنی و میزان فعالیت شبکه فروش به ویژه نمایندگان افزایش یابد.

او ادامه داد: با تاکید بر توسعه کمی و کیفی پرتفو در شرکت بیمه رازی، خدمات به‌روزی در شرکت بیمه رازی تعریف و رضایت حداکثری بیمه‌گذاران جذب شد.

جباری بیان کرد: بیمه رازی در زمینه جذب پرتفو توجه ویژه‌ای به بیمه‌نامه‌های خرد به‌ویژه بیمه‌های حوادث و آتش سوزی دارد که در این مسیر موفقیت‌های چشم گیری حاصل شده است.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی ادامه داد: در کنار جذب بیمه‌نامه‌های خرد، بیمه‌گذاران بزرگ همچون بانک صنعت و معدن تحت حمایت‌های بیمه‌ای بیمه رازی قرار گرفته که این موضوع نیز با هدف افزایش سطح فعالیت نمایندگان این شرکت صورت گرفته زیرا بیمه‌گذاران بزرگ دارای مشتریان بزرگی همچون کارخانجات صنعتی و معدنی هستند که نمایندگان می‌توانند، با اتکا به پنج چرخش استراتژیک خدمات به‌روز و متفاوتی به آن‌ها ارائه دهند.

جباری در انتها تاکید کرد: استراتژی کلان شرکت بیمه رازی ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به بیمه‌گذاران بزرگ و خرد است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=26412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی