تاریخ : دوشنبه, 17 اردیبهشت , 1403 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024

اخبار داغ

تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

3

آغاز دومین حراج سکه در 16 اسفند

  • کد خبر : 37912
  • 13 اسفند 1402 - 19:42
آغاز دومین حراج سکه در 16 اسفند
مرکز مبادله ایران بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده عموم مردم از اولین حراج سکه در مرکز مبادله ایران و کندی روند ثبت نام و احراز هویت، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند دومین حراج سکه در مرکز مبادله ایران چهارشنبه ۱۶ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی افق سرمایه؛ بر اساس اعلام مرکز مبادله ایران امروز (۱۳ اسفندماه) نخستین مرحله از حراج سکه‌های طلا برگزار شد. حراجی که با توجه به روند افزایشی قیمت انواع سکه در بازار، به جهت تعدیل نرخ‌ها برگزار شده است.

پیش‌تر مرکز مبادله در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: “عموم مردم می‌توانند از طریق سامانه مربوطه در حراج مذکور شرکت کنند و سکه‌های عرضه شده در حراج روز ۱۳ اسفندماه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ضرب سال ۱۳۸۶ است و زمان عرضه سکه‌های بدون تاریخ بانک مرکزی، متعاقبا و با هماهنگی بانک مرکزی اعلام می‌شود. ”

همچنین تاکید شده بود: متقاضی خرید سکه طلا برای شرکت در حراج، ابتدا باید از طریق سامانه اینترنتی نام نویسی کرده و اطلاعات هویتی برای احراز هویت را ثبت کند. متقاضی خرید همچنین باید یکی از شعب منتخب بانک ملی را جهت دریافت فیزیکی سکه طلا در استان مورد نظر انتخاب کند.

در نهایت امروز اولین حراج مذکور برگزار شد و نتایج آن به شرح زیر است:

از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در سامانه، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، هزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد. بررسی خبرنگار ما نشان می‌دهد قیمت کشف شده در حراج امروز با توجه به قیمت ربع سکه در بازار آزاد تهران، اختلاف ۶۰۰ هزار تومانی دارد.

مرکز مبادله ایران در ادامه این خبر افزوده است: نتیجه حراج سکه از طریق پیامک به برندگان اطلاع رسانی شده و ضمنا از طریق حساب کاربری متقاضیان در سامانه معاملات سکه طلا قابل دسترس است.

با توجه به انجام معاملات براساس روش حراج، به متقاضیان توصیه می‌شود جهت ثبت قیمت در حراج‌های بعدی، به دستورالعمل‌های مربوطه که در مرکز مبادله ایران اطلاع رسانی شده مراجعه کرده و فرآیند ثبت پیشنهاد قیمت را به دقت انجام دهند.

لازم به ذکر است، سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران، قیمت پایه‏ از‏ پیش‏ تعیین‏ شده ندارد و قیمت پیشنهادی ثبت‏ شده توسط متقاضی در سامانه، مبنای تخصیص است. توجه داشته باشید که ثبت قیمت پایین نامتعارف باعث برنده نشدن متقاضی می‌شود.

حراج بعدی چه روزی است؟

مرکز مبادله ایران اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده عموم مردم از اولین حراج سکه در مرکز مبادله ایران و کندی روند ثبت نام و احراز هویت، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند دومین حراج سکه در مرکز مبادله ایران چهارشنبه ۱۶ اسفند برگزار می‌شود.

متقاضیانی که در حراج اول امکان ثبت نام و احراز هویت نداشته اند یا کسانی که در حراج نخست برنده نشده اند می‌توانند در حراج دوم شرکت کنند.

ضمنا به اطلاع می‌رساند، متقاضیانی که واریز وجه در سامانه را انجام داده اند می‌توانند با همین وجه واریزی در کیف پول خود اقدام به شرکت در حراج دوم کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=37912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی