تاریخ : دوشنبه, 17 اردیبهشت , 1403 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024

اخبار داغ

تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند

1

بسترسازی برای افزایش اعتماد عمومی به سازمان منطقه آزاد قشم

  • کد خبر : 39663
  • 05 اردیبهشت 1403 - 13:59
بسترسازی برای افزایش اعتماد عمومی به سازمان منطقه آزاد قشم
سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از بررسی و رسیدگی به 390 مورد شکایات و درخواست های واصله در سال 1402 با هدف رفع مشکلات مردم و افزایش اعتماد عمومی به این سازمان خبر داد.

به گزارش سرویس صنعت افق سرمایه؛ فاطمه صنعتی با بیان این خبر، اظهار کرد: این شکایات عمومی از طریق حضوری و سامانه های سازمان بازرسی کشور، سامد، پرتال سازمان منطقه آزاد قشم، تلفن گویا و صندوق های شکایات وصول شده است.

وی ادامه داد: مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با دو محور بازرسی و نظارت و رسیدگی به شکایات، عملکرد واحدهای سازمان و شرکت های تابعه را ارزیابی و همچنین با بازرسی های موردی و برنامه ای در سال گذشته جهت رفع مشکلات مردم اقدام کرده است.

به گفته سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم؛ بیشتر شکایات و درخواست های واصله در سال گذشته مربوط به حوزه های معاونت عمرانی، فرهنگی و توسعه مدیریت و مدیریت های املاک و مستغلات، حقوقی، امور درگهان و همچنین مسکن جوانان بوده است.

صنعتی با اشاره به برگزاری چهار برنامه دیدار مردمی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، افزود: در این دیدارها 128 مورد تقاضا از سوی مردم مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ساکنان جزیره قشم و عموم مردم می توانند از طریق پل های ارتباطی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به بیان شکایات احتمالی و درخواست های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=39663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی