تاریخ : سه شنبه, 20 آذر , 1403 9 جماد ثاني 1446 Tuesday, 10 December , 2024

اخبار داغ

برگزاری نمایشگاه ملی دیتکس 2024 قم با حمایت و همراهی کارگزاری بیمه دال مدیرعامل بیمه آسیا روز ملی بیمه را تبریک گفت رشد 20 درصدی سود خالص وبصادر خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر هفت سال در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی رایگان است پرداخت بیش از ۱,۹۵۶ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزند آوری همکار بیمه پاسارگاد در میان برترین همکاران صنعت بیمه درخشش علمی همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه بیمه پاسارگاد در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب 4 عنوان شد دعوت از سهامداران بانک سامان برای حضور در مجمع افزایش سرمایه به مناسبت روز بیمه از همکاران نمونه بیمه پاسارگاد تقدیر شد مهلت وکالتی نمودن حساب مشتریان بانک سپه در طرح فروش خودروهای وارداتی تمدید شد تمدید مهلت وکالتی نمودن سپرده‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در مرحله جدید طرح عرضه خودروهای وارداتی مزایده عمومی فروش اموال منقول مازاد پرداخت بیش از 46 همت وام قرض‌الحسنه و حمایتی توسط بانک صادرات ایران ثبت‌نام خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک تجارت تمدید شد حضور فعال بیمه آسیا در سی و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه تمام خدمات درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار دارد اختصاص هزار میلیارد ریال برای بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی شهید شهابی بافت افزایش ضریب نفوذ بیمه نیازمند توجه ویژه به بیمه های تکمیلی بازنشستگی پرداخت مطالبات تعرفه پرستاری و تسویه حساب شش ماه اول سال جاری ثبت‌نام آسان خودروهای وارداتی را با حساب وکالتی بانک تجارت تجربه کنید

9

آغاز دور جدید پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در مساجد منطقه2

  • کد خبر : 4264
  • 27 مهر 1400 - 20:42
آغاز دور جدید پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در مساجد منطقه2
شهردار منطقه دو شهرداری تهران به همراه معاونین و مدیران با حضور در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله مرزداران ضمن دیدار و گفتگو با شهروندان به درخواست های آنان رسیدگی کرد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه،  مهدی صالحی در دیدار با نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: در طول تاریخ اسلام مساجد نه فقط محل عبادت و مناجات بلکه مرکز نشر معارف دینی، محور وحدت مسلمانان و پایگاه تصمیم گیریها و حل مشکلات است.
وی با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه و فرصت برای شناسایی نیازها و حل مسائل محلات است گفت: ارتقای کیفی خدمت رسانی و ایجاد تهران ،کلانشهر الگوی جهان اسلام از رویکردهای مدیریت شهری است و تحقق این اهداف مستلزم مشارکت شهروندان در اجرا و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و همچنین شناسایی فرصتها و نیازهای محلات است.
شهردار منطقه 2 مساجد را مهمترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران و مسئولین برشمردو افزود: مدیریت شهری خود را پاسخگوی مطالعات شهروندان می داند و امید می رود شهروندان در طرح و اجرای برنامه ها مدیران شهری را حمایت و یاری کنند.
صالحی تامین رضایت شهروندان را مهمترین موفقیت و ارزشمندترین سرمایه عنوان کرد و نظرات و دیدگاههای نمازگزاران را در خصوص نحوه خدمات رسانی بررسی و به درخواست های آنها رسیدگی کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=4264
  • نویسنده : ساراپیرانه

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی