تاریخ : جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اخبار داغ

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان مزایده عمومی املاک بانک سامان افزایش ۷۱ درصدی درآمد مالیاتی دولت در سال گذشته تداوم تأمین ارز واردات کالاهای اساسی اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز افزایش نرخ سود بین بانکی تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون ورود ایران چک‌های ۵۰۰هزار تومانی به بازار اعلام جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی جزئیات حذف کارت‌های بانکی مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد رشد ۶۰ درصدی بودجه بانک‌ها در ۱۴۰۳

8

آغاز دور جدید پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در مساجد منطقه2

  • کد خبر : 4264
  • 27 مهر 1400 - 20:42
آغاز دور جدید پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در مساجد منطقه2
شهردار منطقه دو شهرداری تهران به همراه معاونین و مدیران با حضور در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله مرزداران ضمن دیدار و گفتگو با شهروندان به درخواست های آنان رسیدگی کرد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق سرمایه،  مهدی صالحی در دیدار با نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: در طول تاریخ اسلام مساجد نه فقط محل عبادت و مناجات بلکه مرکز نشر معارف دینی، محور وحدت مسلمانان و پایگاه تصمیم گیریها و حل مشکلات است.
وی با بیان اینکه مساجد بهترین پایگاه و فرصت برای شناسایی نیازها و حل مسائل محلات است گفت: ارتقای کیفی خدمت رسانی و ایجاد تهران ،کلانشهر الگوی جهان اسلام از رویکردهای مدیریت شهری است و تحقق این اهداف مستلزم مشارکت شهروندان در اجرا و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و همچنین شناسایی فرصتها و نیازهای محلات است.
شهردار منطقه 2 مساجد را مهمترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران و مسئولین برشمردو افزود: مدیریت شهری خود را پاسخگوی مطالعات شهروندان می داند و امید می رود شهروندان در طرح و اجرای برنامه ها مدیران شهری را حمایت و یاری کنند.
صالحی تامین رضایت شهروندان را مهمترین موفقیت و ارزشمندترین سرمایه عنوان کرد و نظرات و دیدگاههای نمازگزاران را در خصوص نحوه خدمات رسانی بررسی و به درخواست های آنها رسیدگی کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=4264
  • نویسنده : ساراپیرانه

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی