تاریخ : یکشنبه, 16 اردیبهشت , 1403 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024

اخبار داغ

جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد حذف کارت بانکی این شش بانک بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

8

اقدامات مدیریت بر عملکرد نماینده‌ها تاثیر مستقیم دارد

  • کد خبر : 7668
  • 27 دی 1400 - 17:02
اقدامات مدیریت بر عملکرد نماینده‌ها تاثیر مستقیم دارد
یک نماینده بیمه رازی در شهرستان شوشتر گفت: اقدامات اخیر مدیریت بیمه رازی در راستای توجه ویژه به نماینده‌ها در عملکرد نماینده‌ها و شبکه فروش تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش سرویس بیمه افق سرمایه، چهاردهمین رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش در حالی برگزار شد که میزبان این رویداد مهمان ستاد بیمه رازی و ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شرکت بیمه رازی بود، نسرین محمدی- نماینده بیمه رازی در شهرستان شوشتر با ابراز خوشحالی و افتخار به سبب همکاری با بیمه رازی، گفت: به عنوان یکی از اعضای کوچک خانواده بزرگ بیمه رازی، اقدامات اخیر مجموعه مدیریتی شرکت را بسیار مهم و تاثیرگذار می‌دانم زیرا استراتژی‌هایی همچون استراتژی نماینده محوری و شعبه محوری تاثیرقابل توجهی بر عملکرد نماینده‌ها داشته است.

او خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر مجموعه بیمه رازی در زمینه ارتباطات مجازی با نماینده‌ها، شبکه فروش و بیمه‌گذاران بسیار فعال بوده و این موضوع عاملی شده تا نماینده‌ها به فعالیت در فضای مجازی به ویژه پلتفرم اینستاگرام روی بیاورند که این موضوع در ارتباط نماینده‌ها با بیمه گذاران و بازاریابی نماینده‌ها تاثیرگذار بوده است.

همچنین در این جلسه ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روباط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی آخرین دستاوردها و اقدامات بیمه رازی در راستای اجرای هرچه بهتر پنج چرخش استراتژیک و اهداف مرتبط با آن را تشریح کرد و گفت: روابط عمومی و امور بین‌‌الملل بیمه رازی در یکسال اخیر اقدامات خاصی را در زمینه افزایش تعامل با نمایندگان بیمه رازی در سراسر کشور انجام داده و همواره به دنبال ارائه راهکار جدید برپایه فناوری اطلاعات در راستای تقویت این ارتباط دو سویه است.

گفتنی است «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نماینده‌ها و شبکه فروش حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=7668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی