تاریخ : سه شنبه, 18 اردیبهشت , 1403 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024

اخبار داغ

کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد سرکوب نرخ بهره بین بانکی با افزایش تزریق پول بانک مرکزی هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید چالش نرخ بهره بانکی ۴۰ درصدی و نبود نقدینگی

3

حذف گزینه «عجله دارم» از اسنپ

  • کد خبر : 38200
  • 19 اسفند 1402 - 16:33
حذف گزینه «عجله دارم» از اسنپ
البته اسنپ عقیده دارد که این گزینه کاربردی است و قصد دارد که از طریق مذاکره، آن را بازگرداند.

به گزارش سرویس فناوری افق سرمایه؛  اسنپ با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد که با وجود داشتن استدلال‌های حقوقی و تجاری در دفاع از گزینه «عجله دارم»، این خدمت را بنابر دستور مقامات ذی‌صلاح، از اپلیکیشن خود حذف کرده است. اسنپ با اشاره به اینکه عنوان «گران‌فروشی» تعریف قانونی دارد، تأکید کرد که با ایجاد شناخت و آگاهی کامل از ماهیت این گزینه، دیگر چنین نسبتی به آن داده نخواهد شد.

این مجموعه گزینه «عجله دارم» را کاربردی و به نفع کاربران مسافر و راننده دانست و اعلام کرد که در تلاش هستند تا از طریق مذاکرات، جلسات و گفت‌وگوها، کارکرد این گزینه را به دستگاه‌های مربوطه ثابت کنند.

بنابر ادعای اسنپ، درصد خیلی کمی از سفرهای این تاکسی اینترنتی با گزینه «عجله دارم» انجام می‌شده است: «این گزینه با توجه به نیاز و درخواست کاربران ایجاد شد تا کاربر مسافر در صورت تمایل در‌اِزای پرداخت اضافه، درخواست خود را سریع‌تر به سفر تبدیل کند.»

به گفته این تاکسی آنلاین، کاربر راننده متوجه نمی‌شد که کاربر مسافر گزینه «عجله دارم» را انتخاب کرده است: «تنها ویژگی متمایز این درخواست‌ها قیمت بالاتر سفر بود که انگیزه‌ بیشتری برای کاربران راننده ایجاد می‌کرد و موجب می‌شد که درخواست سفر زودتر پذیرفته شود.»

اسنپ بر این باور است که کاربر مسافر با انتخاب گزینه «عجله دارم» زمان پذیرش درخواست سفر خود را مدیریت می‌کرده. گفتنی است شب گذشته و درپی اخطارهای متعدد سازمان تعزیرات، اسنپ گزینه «عجله دارم» را از اپلیکیشن خود حذف کرد.

چند روز پیش، سازمان تعزیرات با تاکسی‌های اینترنتی اتمام حجت کرد. همچنین صحبت از احتمال پلمب آن‌ها مطرح شده بود؛ چرا که به باور مسئولان این سازمان، چنین گزینه‌ای مصداق گران‌فروشی است.

انتهای‌پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=38200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی