تاریخ : پنج شنبه, 20 اردیبهشت , 1403 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024

اخبار داغ

رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت طی فروردین ماه 1403 رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد سرکوب نرخ بهره بین بانکی با افزایش تزریق پول بانک مرکزی هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت اعتباری ملل ارائه طرح “پیش ‌درآمد” با هدف توانمندی‌سازی مالی جزئیات جدید از حذف چک کاغذی اعلام جزییات نحوه دریافت و میزان ارز دانشجویی چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد رشد قابل توجه 237درصدی درآمد تسهیلات اعطایی “وپاسار” در فروردین ماه‌1403 رشد نقدینگی تحت کنترل بانک مرکزی رشد شدید سهم بدهی بانکها در ترازنامه بانک مرکزی از ابتدای دولت

4

معرفی شرکت آتور صنعت

  • کد خبر : 33884
  • 22 آبان 1402 - 18:26
معرفی شرکت آتور صنعت
شرکت آتور صنعت فعالیت خود را با تأمین تجهیزات مکانیکی شامل انواع پمپ، الکتروموتور، الکتروگیربکس، دیزل ژنراتور، وکیوم، بلوئر، ویبراتور و سایر تجهیزات مکانیکی آغاز نمود.

افق سرمایه؛ شرکت آتور صنعت فعالیت خود را با تأمین تجهیزات مکانیکی شامل انواع پمپ، الکتروموتور، الکتروگیربکس، دیزل ژنراتور، وکیوم، بلوئر، ویبراتور و سایر تجهیزات مکانیکی آغاز نمود. در ادامه در راستای تکمیل سبد محصولات و تبدیل شدن به تأمین‌کننده تجهیزات صنعتی، شاخه‌های برق صنعتی، ابزار دقیق، اتوماسیون، پایپینگ متریال، سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع و … را به فعالیت‌های خود اضافه نمود. گسترش دامنه فعالیت و کیفیت خدمات منجر به همکاری گسترده این شرکت با کلیه صنایع کشور از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گردید.

معرفی شرکت آتور صنعت

 

شرکت آتور صنعت فعالیت خود را با تأمین تجهیزات مکانیکی شامل انواع پمپ، الکتروموتور، الکتروگیربکس، دیزل ژنراتور، وکیوم، بلوئر، ویبراتور و سایر تجهیزات مکانیکی آغاز نمود. در ادامه در راستای تکمیل سبد محصولات و تبدیل شدن به تأمین‌کننده تجهیزات صنعتی، شاخه‌های برق صنعتی، ابزار دقیق، اتوماسیون، پایپینگ متریال، سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع و … را به فعالیت‌های خود اضافه نمود. گسترش دامنه فعالیت و کیفیت خدمات منجر به همکاری گسترده این شرکت با کلیه صنایع کشور از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گردید.

در این مقاله با شرکت آتور صنعت، نقشه راه و خدمات آن آشنا می‌شویم:

آتور صنعت، اعتباری ماندگار

از ابتدای شروع داد و ستد در دنیا همواره اعتماد، اصلی جدایی‌ناپذیر در تجارت بوده است. این اعتماد با ارائه کالای باکیفیت، خدمات مطلوب و حسن شهرت بوجود می‌آید.

جلب اعتماد موجب بوجود آمدن «اعتبار» در تجارت می‌شود.

اعتبار مدالی است که فروشنده‌ای تلاش می‌کند آن را با هرچه باکیفیت‌تر کارکردن، از آن خود کرده و این مدال را بر گردنش بیاویزد.

اعتبار اما تنها در لحظه اتفاق نمی‌افتد. این ماندگاری اعتبار است که به آن معنا می‌بخشد. برای اعتباری ماندگار باید کیفیت ارائه خدمات و صداقت در کار همواره تداوم داشته باشد تا با حصول اطمینان خاطر مشتری قدمی تازه در راستای جلب اعتماد برداشته شود.

آتور صنعت از همان ابتدای مسیر، با شناخت پیشین خود از صنعت، بازار و مشتریان، خدمات خود را به بهترین شکل ارائه و متفاوت‌تر از رقبا اهداف خود را دنبال نمود؛ به گونه‌ای که کیفیت و سرعت در خدمات از جانب این برند در میان مشتریان اولین ویژگی‌های شاخص آن محسوب گردید.

بر همین اساس شعار اعتباری ماندگار نقشه راه آتور صنعت را با ایجاد بیشترین رضایت همراه با ارائه بهترین خدمات به مشتری بوجود آورد.

یک نام هزاران برند

تأمین تجهیزات صنعتی و مکانیکی، کاری است که آتور صنعت در آن تخصص دارد. اگر برای شما دغدغه انتخاب مناسب‌ترین پمپ، الکتروموتور، گیربکس، دیزل ژنراتور یا این قبیل تجهیزات وجود داشته باشد، آتور صنعت پاسخ شما را با سبد محصولات متنوع خود در اختیارتان قرار می‌دهد. آتور صنعت همان جایی است که می‌توان همه چیز را همانطور که می‌خواهید در آن پیدا کنید.

همانطور که می‌­دانیم برندهای مطرح این حوزه، چه داخلی و چه خارجی، هر روزه به دنبال ارائه محصولی با کیفیت به مشتریان هدف خود هستند. این موضوع، انتخاب محصول از میان برندهای متعدد را قدری دشوار می‌­کند. در این میان آتور صنعت برای رفع این دشواری، با گسترده کردن تنوع هر محصول خود بر اساس برندهای تولیدکننده آن، به دنبال هر چه راحت‌­تر نمودن مسیر شما در انتخاب تجهیز مورد نیاز است که با مشاوره و هم‌فکری متخصصین ما این مهم انجام می­‌پذیرد.

در ادامه به عنوان نمونه، به دو دسته از تجهیزات پر مصرف صنعتی و زیرشاخه­‌های آن اشاره می‌­کنیم:

پمپ­‌های آتور صنعت

پمپ به عنوان قلب تپنده صنعت، یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنایع مختلف بوده و جایگاه ویژه­‌ای در سبد محصولات آتور صنعت دارد.

پمپ­‌های تخصصی همچون پمپ دیافراگمی، دوزینگ پمپ، پمپ پریستالتیک، پمپ پیستونی، پمپ دنده‌­ای، لوب پمپ، مونو پمپ، پمپ روغن داغ، پمپ تخلیه بشکه، پمپ مگنتی و پمپ اسلاری با برندهای متنوع و مطرح دنیا در سبد محصولات آتور صنعت موجود است.

همچنین انواع پمپ‌های سانتریفیوژ، پمپ طبقاتی، پمپ کف­کش، پمپ لجن‌کش، پمپ شناور، پمپ سیرکولاتور، انواع بوستر پمپ و موتور پمپ‌های بنزینی و گازوییلی نیز از جمله تجهیزات موجود در آتور صنعت محسوب می‌­شوند.

گیربکس‌­های آتور صنعت

گیربکس‌­ها به عنوان عضو اصلی سیستم انتقال قدرت، در صنعت کاربردهای مختلفی دارند. بر همین اساس دسته‌­بندی‌­های مختلفی برای گیربکس‌­ها به وجود آمده تا متناسب با هر کاربرد، بیشترین کارایی را داشته باشند.

گیربکس حلزونی، هلیکال (شافت مستقیم)، خورشیدی، مکعبی، گیربکس کرانویل پینیون، گیربکس آویز و گیربکس دور متغیر از جمله محصولات پرکاربرد شاخه گیربکس های صنعتی بوده که بخشی از محصولات آتور صنعت محسوب می‌­گردند.

تیم مشاورین صنعتی با تخصص‌­های متفاوت

تمام دست‌­اندرکاران حوزه صنعت به خوبی آگاهند که انتخاب تجهیز مناسب برای هر کاربرد دارای اهمیت بسیاری از جوانب مختلف است. آتور صنعت برای رفع این نگرانی، متخصصان خود را با توانمندسازی علمی و عملی در زمینه‌های مختلف، آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان کرده تا در مسیر رسیدن به انتخاب مناسب ایشان را یاری کنند. در آتور صنعت برای هر دسته محصول کارشناس مجرب و حرفه­‌ای آماده ارائه مشاوره به صنعتگران و مخاطبین عزیز می‌­باشد.

آتور صنعت، از تولید تا خدمات

در کنار تأمین تجهیزات صنعتی و مکانیکی از برندهای مطرح و باکیفیت، شرکت آتور صنعت در زمینه تولید نیز فعالیت خود را آغاز نموده است. این مسیر با راه‌اندازی خط تولید پمپ آغاز شده و بزودی اخبار مهمی در این خصوص به اطلاع عموم خواهد رسید.

آتور صنعت، با شما همه جا

وبسایت آتور صنعت هر آن­چیزی که در حوزه تجهیزات صنعتی مورد نیاز است برای شما فراهم نموده است.

از بانک اطلاعاتی جامع انواع پمپ، گیربکس، الکتروموتور، وکیوم و … تا آشنایی با انواع محصولات شرکت، همراه با رابط کاربری جذاب، همه آن تجربه‌ای است که برای شما به عنوان کاربر وبسایت آتور صنعت فراهم می‌شود.

شما در وبسایت آتور صنعت می‌توانید با یک کلیک، به انبوهی از اطلاعات جامع و کامل، مجموعه‌­ای کم‌­نظیر از کاتالوگ­‌های برندهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی که برای سهولت کاربر در یکجا گردآوری شده، در زمینه تجهیز مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

از دیگر امکانات وبسایت آتور صنعت می‌توان به پشتیبانی آنلاین تیم آتور صنعت اشاره کرد. شما می‌توانید سوالات خود را از طریق صفحه چت آنلاین برای تیم پشتیبانی ارسال نموده تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. همچنین خانواده آتور صنعت در شبکه­‌های اجتماعی با ارائه مطالب آموزشی، خبری و سرگرمی ارتباط گرمی با مخاطبین خود ساخته است. بنابراین آتور صنعت، با شما همه جا حضور دارد.

مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی آتور صنعت

در سال 1402، در آستانه آغاز دومین دهه از فعالیت آتور صنعت، این شرکت اقدام به راه­‌اندازی کارخانه‌­ای در قلب صنعت ایران، اصفهان، بزرگترین مرکز تعمیرات تخصصی انواع پمپ، گیربکس، الکتروموتور، وکیوم، بلوئر و سایر تجهیزات صنعتی نمود تا چرخه خدمت­‌رسانی خود را به صنعت کشور با برداشتن گامی نوین در ارتقای سطح کیفی فعالیت­های خود تکمیل نموده باشد.

مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی آتور صنعت در زمینی به مساحت 4000 متر مربع با داشتن 1600 متر مربع سوله در کنار آزمایشگاه‌­های تخصصی تست عملکردی تجهیزات با بهره‌­مندی از نیروی فنی و متخصص آماده خدمت‌­رسانی به تمامی صنایع است.

این شرکت در راستای افزایش سطح کیفی خدمات خود با پیاده‌سازی و اخذ استانداردهای زیر، گام دیگری در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات خود برداشته است:

  1. ISO 9001

سیستم‌های مدیریت کیفیت

  1. ISO 14000

سیستم مدیریت زیست محیطی

  1. ISO 45000

سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای

  1. ISO 10004

ارزیابی رضایت مشتری

لینک کوتاه : https://ofoghsarmaye.ir/?p=33884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی